عادل کلاه‌کج می‌گوید 11هفته پیش هرجا گفتم پرسپولیس قهرمان است به من خندیدند. او حالا فکر می‌کند پرسپولیس جواب دندان‌شکنی به آن خنده‌ها داده است. کاپیتان استقلال اهواز قرار بود درباره آبی‌های اهواز حرف بزند اما صحبت به تیم سابق و محبوبش هم کشیده شد. حرف‌های او را به نقل از همشهری ورزشی بخوانید.

 

اوضاع استقلال چطور است؟

 

خداراشکر، بعد از آن حرف و حدیث‌هایی که بعد از بازی با گسترش فولاد به وجود آمد، مقابل راه‌آهن بازی خوبی را انجام دادیم و توانستیم بعد از 21هفته 3امتیاز بگیریم.

 

فکر می‌کنی استقلال اهواز در لیگ برتر می‌ماند؟

 

ما برای ماندن در لیگ، نیاز به یک معجزه داریم. نیم‌فصل اول سقوط کردیم و نیم‌فصل دوم هم خوب بازی می‌کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

 

به نظرت در این چند سال افت نکرده‌ای؟ در صبا، پرسپولیس و سپاهان بازی کردی ولی الان در یک تیم ته جدولی هستی.

 

اینکه یک بازیکن در تیم شهر خودش بازی می‌کند، دلیل بر این نیست که افت کرده باشد. جابه‌جایی در فوتبال ایران فقط از لحاظ شرایط مالی و امکاناتی فرق می‌کند، در غیر این‌صورت به لحاظ کیفیت همه تیم‌ها در یک سطح هستند.

 

نیم‌فصل پیشنهاد داشتی؟

 

بله، من از پدیده و گسترش پیشنهاد داشتم و حتی صحبت‌هایی هم انجام دادم و به توافق رسیدم ولی باشگاه رضایتنامه‌ام را نداد و اصرار داشتند که در اهواز بمانم.

 

از جایی طلب داری؟

 

من از مس کرمان طلب دارم که آن را پیگیری می‌کنم. از پرسپولیس، صبا و سپاهان هم طلب داشتم که بخشیدم.

 

جام قهرمانی، این فصل به کدام تیم می‌رسد؟

 

به نظر من پرسپولیس واقعا خوب فوتبال بازی می‌کند. 11هفته پیش هر جا گفتم پرسپولیس قهرمان می‌شود به من می‌خندیدند.

 

از روی تعصب می‌گویی پرسپولیس قهرمان می‌شود؟

 

نه، ارتباطی به پرسپولیسی بودن من ندارد. در حال حاضر ذوب‌آهن و پرسپولیس خوب بازی می‌کنند. قبل از بازی با صبا خیلی‌ها می‌گفتند پرسپولیس بازی را می‌بازد ولی توانست صبا را در قم شکست دهد.

 

نظرت در مورد احمد نوراللهی چیست؟

 

احمد نوراللهی سال گذشته خیلی خوب بازی کرد. من تعجب کردم که در تیم ملی امید حضور نداشت. او اگر وارد حاشیه نشود بیشتر از اینها می‌تواند پیشرفت کند و برایش آرزوی موفقیت دارم.