مهدی طارمی که لقب آقای گل لیگ را یدک می کشد، برای رسیدن به رکورد 24 این روزها نه تنها باید از پس مدافعان حریف بربیاید بلکه مشکلاتی زیادی را هم باید از پیش‌رو بردارد.

 

وی به عنوان شاه‌مهره پرسپولیس در این فصل روزهای پرفراز و نشیبی را پشت‌سر گذاشت و حالا برای موفقیت باید مسمومیت غذایی و حاشیه‌ها را هم دریبل بزند. به قول علیرضا نورمحمدی برای ضربه زدن به پرسپولیس بهترین راه به حاشیه بردن طارمی است و شاید همین مساله باعث شده که هر رفتار جوان اول پرسپولیس زیر ذره‌بین قرار بگیرد.

 

فقط کافی بود تا طارمی برای دیدار مقابل صبا روی نیمکت برود تا حرف و حدیث‌ها شروع شود و بگویند طارمی به خاطر علی دایی این کار را کرده یا از این‌جور حرف‌ها.

 

طارمی که اعلام کرده بود که دیگر مصاحبه نمی‌کند، تا حالا هم به حاشیه‌ها جوابی نداده اما شاید جالب باشد واکنش طارمی در قبال این حرف و حدیث‌ها را بدانیم.

 

در حالی که یک روز پیش از حضور در اردوی تیم ملی، طارمی با برانکو ایوانکوویچ یک جلسه محرمانه داشته، یکی از بازیکنان بزرگ تیم پرسپولیس پس از این جلسه، با او صحبت می‌کند و مهاجم گلزن پرسپولیس در پاسخ به این بزرگ تیم می‌گوید: «جلسه خوبی بود و برانکو برای پرسپولیس هم پدر است و هم سرمربی.»

 

مهدی که حسابی از جلسه با برانکو روحیه گرفته بود، به این بزرگ تیم می‌گوید: «در این دو سال آن‌قدر حرفه‌ای شدم که متوجه شرایط زندگی حرفه‌ای شده باشم. باور کن هیچ‌کس از من حرفه‌ای‌تر زندگی نمی‌کند و خود تو در جریان زندگی من هستی و می‌بینی که چطور زندگی می‌کنم.»

 

طارمی که خیلی‌ها عنوان کرده‌اند برانکو به شدت از او عصبانی است، خلاف این موضوع را به این بازیکن می‌گوید: «همه ما و خود تو می‌دانی که بدون برانکو الان مدعی قهرمانی نبودیم. متاسفانه برای ضربه زدن به پرسپولیس از کاه کوه می‌سازند. با برانکو نه اختلاف دارم و نه سوءتفاهم و خودت شاهد هستی که در این فصل چند بار با مصدومیت بازی کرده‌ام، فدای سر هوادار. من عاشق پرسپولیسم؛ سرم که هیچ، جانم را هم برای پرسپولیس می‌دهم. هر چه دارم از هواداران پرسپولیس است.»

 

طارمی که بعد از بازی با صبا عنوان شد که با دایی درگوشی صحبت کرده، در این باره هم واکنش نشان می‌دهد و به هم‌تیمی‌اش می‌گوید: «تو خودت با علی‌آقا کار کردی. مگر می‌شود او را ببینی و سرت را پایین بیندازی و بروی؟ نمی‌دانم با مطرح کردن این حرف‌ها دنبال چه می‌گردند! مطمئنم دایی هم از قهرمانی پرسپولیس خوشحال می‌شود.»

 

بازیکن بزرگ پرسپولیس هم به طارمی روحیه می‌دهد و می‌گوید: «هر چقدر تمرکزت را بیشتر روی تمرین و کار بگذاری، خودت موفق‌تر می‌شوی. مطمئنا هر چقدر ما فوتبالیست‌ها زحمت بکشیم، پولش به جیب خود ما می‌رود. همه ما پشت تو هستیم و از تو حمایت می‌کنیم. نگران این حرف و حدیث‌ها هم نباش و به کارت با جدیت ادامه بده.»