باشگاه استقلال تهدید شد

ماجرای سفر استقلال به سوئد و بازی با هاماربی همچنین با حواشی زیادی درگیر است. استقلالی ها با توجه به شرایط به وجود آمده، تمایلی به این سفر ندرند اما قراردادی که بین طرفین بسته شده؛ کار را کمی برای آبی پوشان دشوار کرده است.

هاماربی در 9 روز اخیر دو دربی را پشت سر گذاشت. آن ها مقابل اورتون بازی کردند و امشب هم به مصاف آ آیک می روند.

هاماربی طی یک برنامه بلند مدت قصد دارد از تیم های بزرگ هر کشور برای دیدار دوستانه دعوت به عمل بیاورد و استقلال هم به همین خاطر از طرف آن ها دعوت شد.

مدیر اجرایی هاماربی درباره علت لغو این بازی به یک سایت سوئدی اظهار داشت: سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل اینکه این بازی قرار است زمانی برگزار شود که میانه لیگ داخلیشان است؛ دوست ندارد به سوئد بیاید اما نباید این کار چند روز قبل از آغاز بازی صورت می گرفت. ما همه برنامه ریزی ها را انجام داده ایم. چند هزار بلیط فروخته ایم و همه چیز برای برگزاری این مسابقه حاضر و آماده است.

وی درباره دیالوگ رد و بدل شده بین آن ها و استقلالی ها خاطرنشان کرد: آن ها به ما گفتند ما را درک کنید ولی ما در جواب گفتیم؛ شما باید به اینجا بیایید وگرنه گزارش رفتار شما را به فیفا اعلام خواهیم کرد.

هنریک لوند کینگ در پایان گفت: آزار دهنده ترین نکته این است که ما بر سر همه موارد توافق کردیم و آن ها حالا طور دیگری حرف می زنند.  بازی در همان تاریخ 25 مارچ به انجام می رسد اما در بدترین شرایط به ایران خواهیم رفت تا ببینیم چه کار می توان انجام داد.