زیبا بازی نکردن سبک استقلال است

حرف های بختیاری زاده را در ادامه می‌خوانید:

 

* آقا سهراب از لیست جدید تیم ملی اطلاع دارید؟

- اطلاع دقیقی ندارم.

 

* از سه تیم خوزستانی تنها یک ملی‌پوش دعوت شده است؟

- این مشکلی است که سال‌هاست فوتبال خوزستان دارد و متاسفانه خیلی بد است که اینگونه باشد و خوزستان ملی‌پوش نداشته باشد. یک زمانی فولاد کلی ملی‌پوش داشت ولی مدتی می‌شود درگیر حواشی شده و نوسان زیاد داشته است. این نوسان به ضرر فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد شده که مدت‌هاست ملی‌پوش تحویل فوتبال نداده است.

 

* استقلال خوزستان کلی بازیکن جوان دارد فکر می‌کنید یک نماینده برای این تیم کافی است؟

- من بارها در مورد دعوت شدن ملی‌پوشان و حتی انتخاب بازیکنان در تیم‌های باشگاهی بحث کردم و گفتم که در هر صورت باید به نظر کادر فنی احترام گذاشت. کی‌روش سال‌هاست در فوتبال ایران مربیگری می‌کند و شناخت کافی دارد. او بهتر از همه می‌‌داند چه بازیکنانی را دعوت کند. البته در همه جای دنیا وقتی بازیکنان تیم ملی دعوت می‌شوند حرف و حدیث دارد و انتقاد هم می‌شود. در بزرگ‌ترین تیم‌های ملی دنیا وقتی سرمربی نفراتش را اعلام می‌کند مورد نقد قرار می‌گیرد که یک امر طبیعی است.

 

* استقلال تهران هم بازیکن جوان زیاد دارد فکر می‌کنید چرا تنها سه بازیکن از صدرنشین لیگ دعوت شده است.

- فکر کنم روزبه چشمی هم می‌توانست باشد چون مصدوم است و در مورد سایر نفرات دعوت نشده نیز بحث شده و زیاد نمی‌شود ایراد گرفت.

 

* دعوت سوشا مکانی را چطور می‌بینید؟

- سوشا دروازه‌بان خوبی است که اگر کمتر درگیر حواشی شود می‌تواند بهتر از این هم باشد. او اول باید ممنون باشگاه پرسپولیس باشد که پشتش ایستاد و حمایتش کرد. از این قبیل اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و ماجرای سوشا را هم باید فراموش کرد و امیدوارم از فرصت پیش آمده استفاده کند و خودش را نشان دهد.

 

* کدام تیم را شایسته قهرمانی می‌دانید؟

- هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد و به سبک خودش بازی می‌کند. نمی‌شود در مورد شایستگی تیم‌ها بحث کرد.

 

* استقلال خوزستان می‌تواند قهرمان شود؟

- کار سختی است و خیلی از تیم‌ها شانس قهرمانی دارند. همین که این تیم تا الان خودش را مدعی نگه داشته جای تقدیر دارد.

 

* استقلال تهران چطور. خیلی‌ها به خاطر بازی‌های این تیم از ناامیدی حرف می‌زنند؟

- استقلال تیم قابل احترامی است و نباید از نحوه بازی‌اش انتقاد کرد. هر تیمی به سبک خودش بازی می‌کند و قرار نیست هم زیبا بازی کند و هم نتیجه بگیرد. امسال استقلال هم آینده‌نگری کرده و هم مدعی جام گرفتن است. وقتی تیم هفته‌هاست در صدر جدول قرار دارد باید از آن تقدیر کرد و نباید ایراد گرفت. گرچه ایراداتی هم دارد اما به این معنا نیست که صدرنشینی‌اش را زیر سئوال ببرند و انتقاد کنند. الان پرسپولیس هم چند هفته‌ای است که خوب بازی نمی‌کند. پس باید از این تیم هم ایراد گرفت.

 

* قهرمان لیگ چه تیمی می‌شود؟

- خیلی از تیم‌ها شانس دارند و نمی‌شود از یک تیم نام برد. به نظرم هفته پایانی قهرمان مشخص خواهد شد.

 

* شاید هم دربی قهرمان را تا حدودی مشخص کند؟

- این بازی بسیار حساس است و برنده‌اش هم روحیه می‌گیرد و هم بازی شش امتیازی را می‌برد. به نظرم تعیین کننده است.

 

* استقلال اهواز در لیگ می‌ماند؟

- فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ دهد. کار سخت شده و امکان‌پذیر نیست. من دوست دارم بماند ولی منطق می‌گوید سخت است.

 

* و این که ماندن و رفتن کفاشیان کمی مشکوک به نظر می‌رسد خیلی‌ها می‌گویند او ثبت‌نام نکرده و عده‌ای هم اعتقاد دارند غیابی ثبت‌نام کرده است؟

- ماندن یا رفتن و حتی ثبت‌نام کردن کفاشیان مهم نیست و مهم آن است که هر کسی که می‌خواهد بیاید فکر فوتبال و پیشرفت آن باشد. ما باید فکر اشخاص نباشیم و به این امید باشیم که رئیس فدراسیون فکر فوتبال و پیشرفت آن باشد.