بهرام افشارزاده همواره در چند دهه گذشته حضور فعالی در مدیریت کلان ورزش ایران داشته و خدمات بسیار زیادی چه در کمیته ملی المپیک، چه در سازمان تربیت بدنی و چه حالا در وزارت ورزش. او که چند سالی است وارد حیطه فوتبال هم شده از دو فصل پیش مدیریت یکی از باشگاه‌های پرطرفدار و در عین حال پرحاشیه پایتخت یعنی استقلال را هم به کارنامه وزین مدیریتش اضافه کرده است.

 

شاید برای دوستداران او جالب باشد که بدانند افشارزاده در جوانی یکی از ورزشکاران خوب نصف جهان بود اما نه در فوتبال بلکه در یکی از رشته‌های مادر به نام ژیمناستیک. مدیرعامل استقلال در عنفوان جوانی در ژیمناستیک عناوین زیادی هم به دست آورد و همواره در تیم‌های ملی نیز حضور داشت. شاید این تصویری که می‌بینید سندی باشد بر همین ادعا که افشارزاده در انجام دادن حرکات سخت تبحر خاصی دارد.

 

حالا که استقلال با یک چالش جدی در راه قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی مواجه است و این روزها لغو سفر کاروان این باشگاه به سوئد برای دیدار با هاماربی حاشیه‌های فراوانی رقم زده همگان منتظر تصمیم‌گیری‌های این چهره ورزشی پا به سن گذاشته و باتجربه هستند تا استقلال آرامش بیشتری پیدا کند.