تمرین تیم ملی فوتبال + تصاویر

تمرین تیم ملی در نوبت صبح امروز (چهارشنبه) در زمین مجموعه ورزشی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد. بازیکنان از ساعت 10:30 وارد مجموعه ورزشی پژوهشگاه صنعت نفت شدند و از ساعت 10:40 تمرینات آغاز شد.

*بازیکنان ابتدا زیر نظر میکو، مربی بدنساز تیم ملی کارهای کششی و نرمشی را انجام دادند.

*چهار بازیکن مصدوم تیم ملی به نام‌های کمال کامیابی‌نیا، وریا غفوری، امید ابراهیمی و مهدی ترابی به صورت اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند و کارلوس کی‌روش مستقیم روی وضعیت این بازیکنان نظارت داشت. سرمربی تیم ملی چند دقیقه‌ای هم با بازیکنان مصدوم صحبت کرد و آخرین وضعیت آنها را جویا شد.

*مهدی طارمی، مجزا از سایر بازیکنان که لباس‌های سبز به تن داشتند، با لباس قرمز در تمرین حاضر شد و به نوعی «تک‌پوش» بود.

*پس از کارهای کششی و نرمشی بازیکنان به دسته‌های دو به دو تقسیم شدند و کار با توپ انجام دادند. پس از این تمرین بازیکنان زیر نظر میکو کار با توپ، پاسکاری و مرور کارهای تاکتیکی را به نحو دیگری انجام دادند.

*در حاشیه تمرین امروز تیم ملی کارکنان پژوهشگاه صنعت نفت از پشت فنس‌ها تمرینات تیم ملی را تماشا می‌کردند. به محض اینکه کی‌روش متوجه این موضوع شد اجازه ورود آنها به کنار زمین را داد تا از نزدیک نظاره‌گر تمرینات تیم ملی باشند. در بین این نفرات حدود 20 کودک هم حضور داشتند.

*پس از انجام بخش اول تمرینات، کارلوس کی‌روش به سمت دروازه‌بان‌های حاضر در تمرین رفت و پس از چند دقیقه صحبت با آنها عملکردشان را زیر نظر گرفت.

*بازیکنان پس از انجام تمرینات ابتدایی به دو دسته قرمز و سفید تقسیم شدند و کارهای استقامتی و سرعتی را انجام دادند.

*چهار بازیکن مصدوم تیم ملی پس از گذشت مدتی از زمان تمرین پا به توپ شدند.

*بخش بعدی تمرینات با دو گروه سفید و قرمز برگزار شد که بازیکنان در 6 دروازه کوچک فوتبال درون تیمی انجام دادند.

*در حاشیه تمرین کارلوس کی‌روش با سجاد شهباززاده و مهدی طارمی به صورت اختصاصی صحبت و برخی مسائل تاکتیکی را به آنها گوشزد کرد.

*اواخر تمرین، فرشاد احمدزاده مصدوم شد و بنا به تشخیص کادرپزشکی تیم ملی از جمع سایر بازیکنان خارج شد.

*فوتبال درون تیمی پایان بخش تمرین تیم ملی بود.

*توسط مسئولان پژوهشگاه بنرهایی در اطراف زمین نصب شده بود تا مقابل باد گرفته شود.