دوست داشتم ترقه بخرم/رأی AFC غافلگیرم کرد

برانکو در جمع خبرنگاران گفت: بازی با صبا برای ما بازی مرگ و زندگی بود و مهمترین بازی فصل‌مان بود، به هر حال از بازیکنان ملی پوش انتظار بیشتری می رود، آنها وظیفه شان سنگین تر می شود و در تمرینات باید بهترین باشند و الگویی برای بقیه باشند.

برانکو درباره حضور طاهری در تمرینات بیان کرد: طاهری برای تبریک عید به بازیکنان به تمرینات آمد، همچنین وی به خاطر تلاش بازیکنان در طول فصل از آنها قدردانی کرد، بازیکنان خیلی تلاش کردند و در کنار هواداران توانستند تیم را به موفقیت برسانند همچنین هواداران استحقاق موفقیت را دارند، به هر حال از کادر پزشکی تا کادر مدیریت گرفته همه و همه همزمان کار می کنند تا تیم موفق شود اما بازیکنان مهمتر هستند.

 

وی در مورد شیرینی طاهری بیان کرد: بهترین شیرینی برای من ارائه بازی خوب توسط بازیکنان است.

 

برانکو در مورد اینکه شایعه شده وی ترقه خریده و بازی کرده است تصریح کرد: من دوست داشتم ترقه بخرم اما زمان برای این کار نداشتم، جلوی هتل ترقه بازی را دیدم، همچنین در کشورمان ترقه بازی وجود دارد و ما هم برای ایام عید پاک این کار را انجام می دهیم.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: توافقات نهایی را با باشگاه کردم اما به علت مشغله کاری زیاد نتوانستیم قرارداد را نهایی کنیم که در سال جدید این کار را انجام می‌دهم.

 

وی در مورد اینکه پرسپولیس سال پر فراز و نشیبی داشت بیان داشت: سال بسیار سختی بود از وقتی که من آمدم تیم برای بقا می جنگید، 4 مربی و 3 مدیرعامل عوض شدند و خطر سقوط به لیگ دسته یک وجود داشت اما با تصمیم بزرگ باشگاه و حضور طاهری وضعیت تیم بهتر شد هادی نوروزی هم به دیدار باقی شتافت اما معتقدم که بهتر است که به گذشته برنگردیم.

 

وی در ادامه عنوان کرد: سال را با رضایت به پایان می بریم بازی های خوب پرسپولیس باعث برگرداندن مردم به ورزشگاه ها شد و باشگاه ثبات مالی پیدا کرد، ورزشگاه کاظمی به پرسپولیس تعلق گرفت به هر حال تیم تغییر خوبی پیدا کرد و بازیکنان جوان تیم هم در حال پیشرفت هستند، همچنین سال جدید هم کارهایی داریم تا وضعیت تیم را بهتر کنیم.

 

برانکو در مورد جذاب‌ترین بازی پرسپولیس بیان کرد: از نظر من همه بازی ها جذاب بودند و سخت است نام چند بازی را بازگو کنم، 2 بازی باخته هم خوب بازی کردیم، همچنین برابر تیم های ذوب آهن، سپاهان، استقلال خوزستان و تراکتورسازی بازی خوبی ارائه دادیم، به هر حال بازی های زیادی بود که قشنگ بازی کردیم.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی برگشت دربی بیان کرد: خوشحالم از این بابت که بازی دیگری با رقیب دیرینه مان استقلال داریم، علاقمندان زیادی برای تماشای این بازی خواهند آمد، معتقدم این بازی قهرمان لیگ را مشخص می کند اگر ورزشگاه آزادی گنجایش داشت یک میلیون برای تماشای این بازی می آمدند به هر حال حضور در این بازی برای من یک افتخار است.

 

برانکو در مورد اینکه تیم های ایرانی باید در کشوری ثالث بازی کنند بیان کرد: من بعد از شنیدن این موضوع غافلگیر شدم، نمی دانم چرا AFC این تصمیم را گرفت ایران امن‌ترین کشورهاست و به خاطر ترکیدن یک ترقه در ورزشگاه نباید رأیی بر علیه ایران صادر شود این اتفاق در همه جای دنیا می افتد و موضوع غیر عادی نیست، من 15 سال پیش سرمربی تیم ملی بودم و در آن وضعیت تیم ملی عراق برای بازی به ایران آمد و هیچ اتفاقی نیفتاد، به هر حال تصمیم AFC عجیب بود چطور می شود برای باشگاه ها امن نباشد اما تیم ملی بتواند بازی کند.

 

وی در مورد اینکه اگر مسئول فدراسیون بود چه برخوردی با تصمیم AFC می گرفت اظهار کرد: مایل نیستم در این باره پاسخ دهم چرا که وظیفه من پاسخ در مورد مسائل فنی است.

 

برانکو در مورد اینکه تمایل دارد با چه لقبی صدایش بزنند بیان کرد: پروفسور شغلم است و لقب من تاناکس است، وقتی 2 ساله بودم برخی از کلمات را نمی‌توانستم بیان کنم، براین اساس از بچگی با این لقب مرا صدا می زدند مدت زیادی دوستان و آشنایان اسم مرا نمی‌دانستند و با آن لقب مرا می شناختند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال در پایان بهترین آرزوها را برای ایرانیان در سال نو خواستار هستم.