عشوری:جریمه‌ام را می اندازم گردن امیرخان!

سینا عشوری که این روزها حواشی زیادی را تجربه می کند، در گفت و گو با "ورزش سه" ابتدا درباره دیدار تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان توضیح می دهد: اعتقادم بر این است که ما خودمان به تیم پاختاکور 3 امتیاز را هدیه کردیم. ما در این مسابقه 7، 8 موقعیت گلزنی داشتیم که از دست دادیم. متاسفانه دقیقا از جایی که کادرفنی در آنالیز تیم حریف به ما گوشزد کرده بود، گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. هرچه تلاش کردیم نیز نتوانستیم گل خورده را جبران کنیم. انشاءالله دربازی های بعد جبران می کنیم.

 

نان و سیب زمینی خوردیم

او در ادامه به مشکلاتی که در میزبانی کشور ازبکستان به وجود آمد، اشاره می کند: متاسفانه اتفاقات خوبی در ازبکستان برایمان رقم نخورد. ما در فرودگاه یک ساعت معطل شدیم و سزار 30 ساعت در فرودگاه ماند. معطلی در فرودگاه باعث سرماخوردگی شدید چند بازیکن تیم و امیر قلعه نویی شد. از سوی دیگر امکانات هتل خوب نبود. غذاها اصلا خوب نبود. به طوری که ماکارونی هایش مثل لاستیک بود. من خودم شاهد بودم برخی بازیکنان تیم ما قبل از بازی با پاختاکور نان و سیب زمینی خوردند. البته نمی خواهم بهانه بیاورم اما واقعا مشکلات زیادی داشتیم و میزبانی تیم ازبکستانی اصلا خوب نبود.

 

صعود برای نخستین بار

هافبک تراکتورسازی با وجود شکست اخیرحرف از صعود تیمش می زند: با اینکه اگر بازی را می بردیم، صعودمان تقریبا قطعی می شد اما به هر حال شانس خوبی برای رسیدن به دور بعدی داریم. آرزوی همه ما رسیدن به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا برای نخستین بار در تاریخ تراکتورسازی است. باید در تبریز 3 امتیاز را در پاختاکور بگیریم و راه صعودمان را هموار کنیم.

 

در حقم ظلم شد

عشوری که به دلیل اتفاقات دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی یک جلسه از سوی کمیته انضباطی محروم شده، درباره این حکم می گوید: من برای اعضای کمیته انضباطی احترام قائل هستم اما واقعا در حق من ظلم شد. شما نگاه کنید محسن بنگر که آنطور با لگد روی پای ایرانپوریان رفت و ممکن بود هر اتفاقی رخ دهد، یک جلسه محروم شد و من هم یک جلسه. اینطور که نمی شود. من واقعا اعتراض دارم ولی دیگر حکمی است که داده اند و باید احترام بگذاریم.

 

جریمه ام می اندازم گردن امیرخان!

او درباره جریمه نقدی خود نیز توضیح داد: من 3 میلیون تومان جریمه نقدی شده ام، در حالی که حقوق سربازی من از تراکتورسازی در طول یک فصل یک میلیون و پانصد هزار تومان است. در این شرایط واقعا نمی دانم چه کنم. احتمالا باید پرداخت این مبلغ را گردن امیرخان قلعه نویی بیندازم. واقعا امیر قلعه نویی از زمانی که به تراکتورسازی آمده، خیلی از مشکلات ما حل شده است. از زمان حضور او ما پاداش هایی گرفتیم که اگر نبود، خبری از آن نبود. جا دارد تشکر ویژه ای از قلعه نویی کنم.

خوشحالم به عربستان نمی روم

عشوری درباره اعلام حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا به سود کشور عربستان اینطور واکنش نشان می دهد: من به نوبه خودم بابت بازی در کشور سوم و اینکه به عربستان نمی روم خوشحالم. واقعا دوست ندارم به عربستان بروم. انشاءالله بدون حرف پیش با انجام بازی غیرتمندانه نماینده عربستان را شکست می دهیم.