احمدزاده:باشم یا نباشم آرزویم موفقیت تیم ملی است

فرشاد احمدزاده در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار داشت: ابتدا سال نو را به همه تبریک می گویم. به خصوص به همشهری های خودم مردم خوب ارومیه. امیدوارم سال جدید برای همه ملت ایران سالی سرشار از موفقیت و تندرستی باشد.

هافبک تیم ملی درباره اردوی این تیم خاطرنشان کرد: شکر خدا اردوی خوبی داشتیم. همه چیز در حال حاضر عالی است. در زمین دانشکده پژوهشی صنعت نفت که شرایط خیلی خوبی به لحاظ چمن دارد تمرین می کنیم و امیدوار هستیم به نحو شایسته ای آماده بازی های تیم ملی شویم.

وی افزود: خوشحالم که در اردوی تیم ملی کنار کی روش حضور پیدا کردم. کی روش یک مربی بزرگ و یک برند جهانی است. در لیگ خیلی تلاش کردم تا بتوانم به تیم ملی بیایم و شاگرد او بشوم. باید از این فرصت استفاده کنم و هم خودم را در تیم ملی نشان دهم و از حضور کنار بازیکنان بزرگ تیم ملی تجربه کسب کنم.

احمدزاده درباره اینکه فکر می کند بتواند در لیست نهایی تیم ملی حضور داشته باشد یا نه، گفت: باشم یا نباشم مهم کمک به تیم ملی است. اگر باشم که با تمام توان در خدمت تیم ملی خواهم بود. اگر هم خط بخورم برای موفقیت تیم ملی دعا خواهم کرد.

هافبک پرسپولیسی تیم ملی درباره آسیب دیدگی روز گذشته اش از ناحیه مچ پا گفت: مصدومیتم زیاد جدی نیست. امیدوارم هرچه زودتر برطرف شود.

احمدزاده همچنین درباره حضور تعداد زیادی بازیکن جوان در اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: حضور جوانان در تیم ملی اتفاق خوبی است. این کمک می کند که روحیه و انگیزه بالایی در تمرینات به وجود بیاید.