کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که دیدار تیم‌های عربستانی و ایرانی در جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا در کشور بی‌طرف برگزار می‌شود.

بدین ترتیب بازی رفت و برگشت تیم تراکتورسازی تبریز با الهلال عربستان در کشور دیگری انجام خواهد شد که بازی پنجم و ششم تراکتورسازی در این رقابت‌ها را شامل می‌شد.

تراکتورسازی تبریز در دور اول فصل جدید لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در هر دو بازی رفت و برگشت برابر الجزیره امارات به برتری دست یافته، اما در ازبکستان برابر پاختاکور با یک گل مغلوب شد. با وجود این شکست تیم تراکتورسازی تبریز در پایان دور سوم همچنان در صدر گروه خود قرار دارد.

تمامی میزبانی‌های تراکتورسازی تبریز در آسیا

تیم تراکتورسازی تبریز در چهار دوره حضور خود در باشگاه‌های آسیا 10 بازی را میزبان بوده که حاصل آن 4 پیروزی، 2 تساوی و 4 شکست بوده است. 

اولین بازی تراکتورسازی در باشگاه‌های آسیا روز 8 اسفند 1391 برابر تیم الجزیره امارات بود که این بازی در حضور 80 هزار تماشاگر تبریزی برگزار شده و به برتری 3 بر یک تراکتورسازی منجر شد.

تراکتورسازی در باشگاه‌های آسیا به ترتیب میزبان تیم‌های الشباب عربستان، الجیش قطر، الاتحاد عربستان، العین امارات، لخویا قطر، الاهلی امارات، نسف قارشی ازبکستان، الاهلی عربستان و الجزیره امارات بوده است.

باشگاه تراکتورسازی تبریز و تماشاگران این تیم میزبان سربلندی در این رقابت‌ها بوده و هیچگاه حاشیه‌ای در تبریز برای تیم‌های مهمان ایجاد نکرده بود. بازی تراکتورسازی تبریز با الهلال عربستان در کشور بی‌طرف برگزار می‌شود تا میزبانی تراکتورسازی در مرحله گروهی به دو بازی ختم شود.