به نقل از ماهنامه «آلبوم ورزش»، پژمان متتظری را باید یکی از بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان ایران معرفی کرد. مدافع ثابت تیم ملی کشورمان 2 عنوان قهرمانی لیگ برتر و 2 قهرمانی جام حذفی استقلال را در کارنامه خود دارد و یک بار هم با فولاد خوزستان قهرمان ایران شده است.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان برای نخستین بار دهم مهرماه 1390 از سوی کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شد و بازیکن ثابت تیم ملی در جام جهانی برزیل بود. زمانی که مرحوم ناصر حجازی سال 86 منتظری را به استقلال آورد، خیلی‌ها فکر نمی‌کردند، این بازیکن جنوبی بعدها به بازیکن ثابت استقلال و تیم ملی دعوت شود.

مدافع استقلال سال اول حضورش در این تیم با درخواست حجازی در پست هافبک دفاعی بازی کرد اما سال‌ها در نقش مدافع میانی به میدان رفت. منتظری  جزو معدود بازیکنانی است که کمتر دچار مسائل حاشیه‌ای شده و با رسانه‌ها نیز کمتر حاضر به گفت‌وگو می‌شود.

اگر همین حالا در گوگل تحقیق کنید، شاید کمتر از این بازیکن در سال‌ های حضورش در استقلال و تیم ملی بتوانید گفت‌وگو یا خبر حاشیه‌ای پیدا کنید. جدایی این بازیکن از استقلال تنها موضوع حاشیه‌ای بود که در زندگی فوتبالی منتظری رقم خورد.

بازیکنی که به علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل وقت استقلال اعلام کرده بود که نیم‌فصل لیگ سیزدهم از استقلال جدا می‌شود اما فتح‌الله‌زاده زمانی این حرف را باور کرد که منتظری با لباس تیمش در قطر عکس یادگاری انداخت. مدافع تیم ملی قصد دارد برای دومین بار حضور در جام جهانی را تجربه کند، مسابقاتی که این بار در روسیه برگزار خواهد شد.

با پژمان منتظری دقایقی کوتاه هم‌کلام شدیم تا از رفاقتش با اشکان دژاگه و خاطرات عیدانه او بیشتر بدانیم:  

* عیدها کجا هستید؟

ما کمتر عید داشته‌ایم، اکثرا در اردوها هستیم. سال‌هاست که به خاطر حضور در تمرینات و اردوها کمتر در کنار خانواده هستم.

* حسرت نمی‌خورید که عیدها نبودید؟

حسرت که دارد و دوست دارم کنار خانواده باشم اما بخاطر بازی‌هایی که برای استقلال و تیم ملی انجام می‌دادم نتوانستم طعم عیدها را زیاد بچشم. البته این چندان هم بد نبود و شما تصور کنید که در زمان سال تحویل کنار یک مشت سیبیل به جای خانواده باشید! نفراتی مثل سید جلال (حسینی) و اشکان (دژاگه) کنار من بودند.

* زمان سال تحویل در اردو، عیدی هم می‌گرفتی؟

در اردو کنار هم می‌نشستیم و دعا می‌خواندیم و آرزوی خوب می‌کردیم و برای مردم و سلامتی آنها دعا می‌کردیم. ابته خیلی تلاش کردم از اشکان (دژاگه) عیدی بگیرم اما او نَم پس نمی‌دهد!

* بخاطر خساستش بود یا رسم و رسوم را بلد نیست؟

اشکان بهتر از تمام ما رسم و رسوم را بلد است اما فکر می‌کنم بخاطر خسیس بودنش است!

* سال 94 چطور بود؟

سال 94 سال خوبی بود و چون دخترم ارغوان گیسو بدنیا آمد سالی خاص برای من بود. امیدوارم سال 95 هم برای من خوب باشد. آرزوهای خوبی برای مردم دارم و امیدوارم با بردی که در آغاز سال خواهیم داشت عیدی خوبی به مردم بدهیم.

 

منتظری: دژاگه خسیس است و عیدی نمی‌دهد!/ سال 94 سال خوبی بود چون دخترم به‌دنیا آمد

 

* شرایطت در تیم الاهلی قطر چطور است؟

شرایط خوبی دارم و همه چیز خوب است و به‌دنبال حضور در رده بالاتر هستیم. اکنون از تنهایی در آمده‌ام و کنار مجتبی (جباری) هستم. او واقعا بی‌نظیر است و کنارش که هستم خیلی خوب است. البته سرمربی ما عوض شده و امیدوارم تا آخر فصل شرایط بهتری را بدست آوریم. سال قبل با اشکان همسایه بودیم اما امسال کمتر همدیگر را می‌بینیم ولی سعی می‌کنیم ماهی یک بار با خانواده دور هم در رستوران جمع شویم.