حمید درخشان دوباره سرمربی شد

حمید درخشان که امروز قرارداد رسمی اش برای هدایت خونه به خونه بابل را به امضا رساند، درباره همکاری اش با این باشگاه می گوید: از چند روز قبل مسئولان تیم خونه به خونه با من تماس گرفتند و خواهان حضورم در این تیم شدند. کمی دودل بودم اما مدیریت خوب باشگاه و اینکه بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند، باعث شد تا به پیشنهادشان جواب مثبت بدهم.

 

او صحبت هایش را اینگونه ادامه می دهد: مجموعه باشگاه خونه به خونه زحمات زیادی کشیده تا این تیم لیگ برتری شود. همه شرایط برای این صعود مهیا است. حتی مسئولان استانی نیز برای صعود خونه به خونه تلاش می کنند. هفته های باقیمانده کار دشواری داریم اما نهایت تلاشمان را به کار می گیریم تا برای نخستین بار مردم بابل را با صعود به لیگ برتر خوشحال کنیم.

 

سرمربی خونه به خونه درباره همکاری اش با علی کریمی در این تیم عنوان می کند: حضور علی را خودم به عنوان مشاور پیشنهاد دادم. خوشحالم که او قبول کرد با ما کار کند. من در دوره ای که در پرسپولیس بودم هم دوست داشتم کریمی کنارمان باشد اما به هر حال آن زمان شرایط مهیا نشد. امیدوارم دست به دست یکدیگر دهیم و به هدفی که داریم برسیم.

 

درباره خونه به خونه گفته می شود دست اندرکاران این تیم استقلالی هستند. درخشان در این باره می گوید: اینجا همه یک هدف دارند و آن هم موفقیت خونه به خونه است. الان من و علی کریمی به مجموعه اضافه شدیم و اگر قبلا دوستان استقلالی فعال بودند، الان با حضور ما توازن برقرار می شود.

 

او حرف هایش را اینگونه به پایان می برد: از هواداران خوب بابلی می خواهم کمک کنند. من شنیده ام این مردم همواره یار و یاور تیم بوده اند. قطعا در هفته های باقیمانده کارمان سخت تر است و بدون حمایت این عزیزان نمی توانیم به هدفمان برسیم.