تیم‌های ملی ایران و هند از هفته نهم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی از ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت و این در حالی است که در فاصله تقریبی یک ساعت مانده به آغاز این رقابت حدود 4 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند. نکته قابل‌توجه اینکه این بازی رایگان است و احتمالاً تماشاگران بیشتری هم برای استقبال از این دیدار به ورزشگاه خواهند آمد. طبق قوانین و به دلیل اینکه طبقه دوم ورزشگاه صندلی ندارد، در این طبقه هیچ تماشاگری حق نشستن نخواهد داشت.

* به طور معمول و قبل از آغاز تیم‌های ملی، موسیقی‌های شاد و حماسی از بلندگوهای ورزشگاه پخش می‌شود که البته صدای بلند آن همیشه آزاردهنده بوده و مشکلاتی را برای خبرنگاران و تماشاگران ایجاد می‌کند. نکته جالب اینکه تماشاگران بدون توجه به این مسئله، تشویق‌های لازم را انجام می‌دهند.

* خبرنگاران امروز برای ورود به ورزشگاه از سوی مأموران یگان ویژه تفتیش بدنی شدند.

* مراحل تمرینی قبل از آغاز مسابقه از سوی کادر فنی هر دو تیم، از مدت‌ها قبل آماده شده و تا دقایقی دیگر بازیکنان ایران و هند برای گرم کردن وارد زمین خواهند شد.

* در دستان بیشتر هواداران پرچم‌های ایران وجود دارد، ضمن اینکه چند قرمز آبی و قرمز نیز در دستان آنها به چشم می‌خورد.

* یکی از مجریان تلویزیونی، اجرای مراسم قبل از بازی که به تهییج هواداران می‌پردازد را برعهده دارد. این مجری یاد و خاطره رضا احدی، همایون بهزادی و یوهان کرایوف را در این دیدار نوروزی زنده نگه داشت. کرایوف امروز، ساعاتی پیش درگذشت.

* چند تن از مردم عادی با پوشیدن لباس‌های ویژه به‌عنوان پلیس افتخاری امروز یگان ویژه را کمک خواهند کرد.