حاشیه‌ دیدار ایران و عمان/ دژاگه به شدت تشویق شد

 حدود 15دقیقه دیگر دیدار تیم‌های ایران و عمان از مقدماتی جام جهانی آغاز می‌شود و این درحالی است که تا الان حدود 17هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

* چند هوادار عمان در VIPحضور دارند ضمن آنکه لیدرهای استقلال و پرسپولیس در بین تماشاگران دیده می‌شوند.

* از ساعت 18 دروازه‌بان‌های تیم ملی با لباس آبی رنگ وارد زمین شده و مورد استقبال هواداران قرار گرفتند.

* از ساعت 18 و 10 دقیقه ابتدا بازیکنان ایران که در رأس آنها سید جلال حسینی بود با گرمکن‌های سبز وارد زمین شدند و پس از آنها بازیکنان عمان با لباس‌های قرمز برای گرم کردن به زمین آمدند. در این بین بازیکنان تیم ملی به شدت تشویق شدند و عمانی‌ها باز هم هو شدند.

* شرایط آب و هوا به شکلی است که گاهی هوا سرد و گاهی با آفتابی شدن گرم می‌شود هرچند که وزش باد نیز افزایش و کاهش پیدا می‌کند.

* در ورزشگاه عکاسان با کاورهای سبز رنگ حضور دارند.

* علی خسروی کارشناس داوری برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آمد.

* اشکان دژاگه که امروز کاپیتان تیم ملی است به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

* تمام بازیکنان تیم ملی برای گرم کردن به زمین آمدند، اما بازیکنان اصلی با پوشیدن کاورهای سفید با یکدیگر به تمرین پرداخته و نیمکت‌نشینان نیز به بازی آقاوسط مشغول شدند.

* گلرهای عمان نیز لباس آبی بر تن داشتند که در این میان علی الحبسی دروازه‌بان مطرح عمان به طور اختصاصی خود را آماده بازی کرد.

* یک خبرنگار عمانی با لباس این کشور در جایگاه خبرنگاران حضور دارد.

* هوادار پیشکسوت پرسپولیس که با صندلی چرخدار برای تماشای بازی این دو تیم به ورزشگاه می‌اید، امروز با در دست داشتن عکس هادی نوروزی و پرچم ایران به ورزشگاه آمد.

* هواداران تیم ملی با فریادهای ایران ایران این تیم را تشویق می‌کنند.

* اسدی، ساکت و کفاشیان امروز زودتر از موعد مقرر برای تماشای بازی به ورزشگاه آمدند.

* بازیکنان تیم ملی ساعت 18 و 30 دقیقه برای آماده شدن برای بازی با عمان زمین را ترک کردند.

* چند تن از شخصیت‌های عمانی که از فدراسیون و سفارت این کشور به ورزشگاه آزادی آمدند، برای حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه دچار مشکل شدند و اعتقاد داشتند که میزبان با آنها همکاری نمی‌کند که درنهایت با تلاش‌های امیر خسروی ناظر ویژه این بازی این مشکل نیز حل شده و عمانی ها در جایگاه ویژه مستقر شدند.