مجید جلالی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با تراکتورسازی گفت:«سال نو را تبریک می گویم.از طرفی روز مادر را هم به مادران تبریک می گویم.می خواهیم بازی ها را دوباره شروع کنیم و به بهترین شکل وارد مسابقات شویم.شرایط تیم ما بهتر از گذشته است و در بازی فردا این را ثابت می کنیم».

 

او ادامه داد:«هر چند برخی بازیکنان نظیر تیموریان و مشکل پور را به دلیل آسیب دیدگی نداریم،صادقی هم محروم است و میداوودی هم درتلاش است تا با کمک کادر پزشکی برسد ولی جوانان خوبی داریم که در بازی های اخیر از آنها استفاده کردیم و فردا هم به آنها دل بستیم. حریف قدر و خوبی برای تراکتور خواهیم بود و می توانم با اطمینان بگویم توانایی پیروزی مقابل تراکتورسازی را داریم».

 

سرمربی سایپا در ادامه راجع به تقابل دوباره با امیر قلعه نویی تصریح کرد:«خوشحالم تقابل ما و قلعه نویی بازی های خوبی شده است.این مسابقه هم بازی خوب و با کیفیتی می شود.فکر می کنم سهم ما قابل توجه خواهد بود چون خودمان را آماده کرده ایم.البته غیبت آندو و ابراهیم صادقی کمی میانه میدان ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد اما امیدوارم جوانان تیم بتوانند جای آنها را پر کنند».

 

جلالی در پایان به عملکرد تیم ملی هم اشاره کوتاهی داشت و گفت:«من زیاد دوست ندارم درباره تیم ملی صحبت کنم اما آن چه در نیمه اول بازی عمان دیدم را حق دارم بگویم.فکر می کنم در 10 سال گذشته بازی با این کیفیت از تیم ملی در نیمه نخست ندیده بودم و امیدوارم با ادامه این روند بتوانیم نتایج خوب مان را ادامه دهیم».