جلالی: گل مضحکی خوردیم

مجید جلالی بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی تبریز درباره این دیدار گفت: من مطمئنم هرکس گلی که ما خوردیم را ببیند، می خندد. ما اگر بخاطر این شکست گریه کنیم، حق داریم. ما با وجود اینکه چند بازیکن داشتیم که سرما خورده بودند و ملی پوشانی داشتیم، بازی کردیم. نمی گویم از بازی بازیکنان ناراضی هستم ولی نتیجه منصفانه نبود. بازیکنان ما تلاش کردند ولی نشد گل مضحکی که خوردیم را جبران کنیم.

وی درباره درگیری های پایانی بازی بیان کرد: کلا کمیته داوران وقتی داوری را می خواهد انتخاب کند، جنبه های مختلفی را باید لحاظ کند. اگر احساس می کند داوری به یک تیم بدهکار است، نباید برای آن بازی بگذارد. ما دو بازی قبل در اهواز با داوری داشتیم که یک پنالتی ناحق گرفت و شاید اگر او در این بازی داور بود به دنبال جبران آن اشتباه سوت می زد. به نظرم باید این مسائل لحاظ شود. ما تیمی هستیم که مثلا در زمین خودمان بازی می کنیم و نگاه ما به انصاف است.

وی درباره روند تیمش اظهار کرد: ما دچار یک چالشی شده ایم. نکونام از جمع ما رفت و به جای او آندو را آوردیم ولی او آسیب دید. ما روی بازیکن بزرگمان حساب کرده بودیم. همزمان با آسیب دیدگی او مشکل پور هم مصدوم شد و ابراهیم صادقی هم محروم شد. ترابی هم بین ما و تیم ملی رفت و آمد می کند و نمی توانیم روی او حساب کنیم. نوع برنامه ریزی لیگ هم به ما آسیب می زند. گاهی اوقات دلم برای خودم می سوزد. یک تیمی که می خواهد مدعی باشد و در جای خوبی از جدول قرار بگیرد، نیاز به پارامترهایی دارد. ما انتظار داریم در چینش داوری و برنامه ریزی لیگ منصفانه باشد. من نمی توانم از داوری خیلی گلایه داشته باشم. در هر بازی 15 موقعیت تردید آمیز وجود دارد و وقتی داور همه آنها را به حریف می دهد، احساس بدی به شما می دهد. شاید مشکل از شانس من باشد.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که چرا با وجود علم بر اینکه تیمش مورد توجه نیست و احتمال سوت به ضرر تیمش وجود دارد، هدایت این تیم را پذیرفت، گفت: من بابت انتخابم که نمی توانم به کسی معترض باشم. شاید من منظورم را خوب ارائه ندادم. خود تیم سایپا هم تیمی است که در بدنه تصمیم گیری فوتبال جایگاهی ندارد و در فضای رسانه هم جایی ندارد. یک سری چیزها هست که همیشه وجود دارد. ما می دانیم که مثلا در همه بازی ها مهمان هستیم و هواداری نداریم ولی در یک سری حوزه ها باید قوی تر وارد شویم. اگر به دنبال رسیدن به موقعیتی هستیم باید به این مسائل توجه کنیم. من به تیمم امیدوار بوده و هستم. اگر اشتباه نکنم 9 بازی را یک بر صفر باخته ایم. اگر آنها را ببینیم، متوجه می شویم که کمبودهایی در کارمان داریم و نتوانستیم این کمبودها را جبران کنیم. ما از جوانان توقع داریم و به هرحال آنها جوان هستند و یک روزهایی خوب هستند و یک روزهایی روزشان نیست.