جعفر کاشانی در رابطه با اعتراض باشگاه پرسپولیس به محرومیت هوادارانش اظهار داشت: سرمایه های باشگاه پرسپولیس 2 گروه هستند؛ یک گروه از آنها پیشکسوتان هستند و گروه دوم نیز هواداران. قطعا ما فردا در جلسه ای که برگزار می شود، نماینده داریم و از حق خودمان و هواداران پرسپولیس دفاع خواهیم کرد.

وی افزود: تمام تلاش خود را می کنیم تا در بازی این هفته نیز بتوانیم از حضور پرشور هواداران خود استفاده کنیم. در بازیهای هفته های گذشته نیز شاهد این بودیم که چقدر هواداران توانستند به روند رو به رشد پرسپولیس کمک کنند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اردوی عمان تصریح کرد: این اردو با نظر کادرفنی و مدیریتی باشگاه تدارک دیده شده بود و قطعا هم مثبت بوده است. بازیکنان در یک فضای آرام دور هم جمع بودند و 2 بازی تدارکاتی هم برگزار شد. امیدوارم که نتیجه مثبت این اردو در ادامه فصل در روند رو به رشد تیم نیز دیده شود.

کاشانی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: تمام تلاش ارکان باشگاه از ابتدای فصل همین بوده که جام قهرمانی را در پایان فصل بالای سر ببریم. البته من بارها گفته ام که باید شرایط طوری باشد تا باشگاه دارای تشکیلاتی شود که در مسیر حرفه ای شدن گام بردارد.

وی با اشاره به خطر کسر امتیاز از پرسپولیس به دلیل شکایت مربیان و بازیکنان خارجی خاطرنشان کرد: این بدهی ها مربوط به گذشته است و بخشی اعظمی از انرژی اعضای هیات مدیره را به خود معطوف کرده است. ما هم امیدواریم این بار نیز مثل دفعات قبلی با استفاده از تفکرات مدیران باشگاه و همچنین حمایت هواداران خاص پرسپولیس مشکلات مرتفع شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: در باشگاههای بزرگ دنیا نیز این هواداران خاص وجود دارند و در امور اجرایی نیز کمک می کنند. ما هم باید دارای باشگاهی شویم که این هواداران خاص مشخص شوند.