به جای کی‌روش، پیروانی خداحافظی کرد
در پایان بازی با عمان افشین پیروانی با تک تک ملی پوشان دست داد و از آنها خداحافظی کرد. این در حالی بود که کی روش فقط به ملی پوشان خسته نباشید می گفت و از آنها به خاطر تلاششان در مرحله مقدماتی تشکر می کرد.

 

افشین پیروانی یک بار دیگر هم به طور شفاهی از سمت خود استعفاء کرده بود که علی کفاشیان استعفای وی را نپذیرفت.

 

مدیر ورزشی تیم ملی که از حمایت سفت و سخت کی روش برخوردار است هیچ قراردادی با فدراسیون فوتبال ندارد و از زمانی که مدیر ورزشی تیم ملی شده پولی از فدراسیون فوتبال دریافت نکرده است.

ظاهرا چالش های به وجود آمده میان افشین پیروانی و عباس ترابیان در ماجرای دعوت از اینفانتینو و هم چنین انتقادهایی که از افشین پیروانی به خاطر حمایت از کی روش شده سبب اتخاذ چنین تصمیمی شده است.

 

می شود پیش بینی کرد که این بار هم علی کفاشیان با استعفای افشین پیروانی مخالفت خواهد کرد یا اینکه کی روش او را برخواهد گرداند. به هر صورت مدیر ورزشی تیم ملی با این خداحافظی نشان داد که چسبیده به تیم ملی نیست و اگر هم از کی روش حمایت می کند به خاطر وظیفه سازمانی او است.

 

خداحافظی افشین پیروانی از تیم ملی این روزها تحت الشعاع ماندن یا نماندن کی روش است اما به هر صورت اتفاقی است که رخ داده و باید منتظر ماند که در روزهای آینده شرایط به چه صورتی خواهد بود.

اعضای تیم ملی بار دیگر در خرداد ماه دور هم جمع خواهند شد تا برای بازی در روزهای 13 و 18 خرداد ماه مهیا شوند. در روز 13 خرداد ماه با مقدونیه بازی خواهیم کرد و قرار است در بازی دوم هم به مصاف تیم کرواسی برویم. البته بازی دوم هنوز نهایی نشده است.