دردسرهای استقلال برای بازی حساس فردا تکمیل شد/آرش نمی آید

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی 15 فروردین در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال  خوزستان می رود که با توجه به غیبت قطعی پنج بازیکن در دیدار با همنام خوزستانی،پرویز مظلومی کار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی خود خواهد داشت.

 

مهدی رحمتی کاپیتان و سجاد شهباززاده مهاجم استقلال که از تاثیرگذارترین نفرات این تیم به شمار می آیند، با دریافت کارت زرد در دیدار قبلی با پدیده مشهد فرصت همراهی آبی پوشان تهرانی در دیدار با شاگردان عبدالله ویسی را از دست دادند.

 

این بازی نخستین دیداری است که روزبه چشمی هافبک دفاعی جوان استقلال به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار با پدیده  آبی پوشان پایتخت را همراهی نمی کند.

 

همچنین جابر انصاری هافبک استقلال پس از گذراندن دوران مصدومیت تا کنون به امادگی لازم نرسیده و نمی تواند در دیدار مقابل استقلال خوزستان به میدان برود 

 

ضمن اینکه ارش برهانی که چند جلسه در تمرینات اخیر ابی پوشان غیبت داشته با نظر سرمربی تیم از فهرست نفرات اعزامی به اهواز خط خورد و در لیست ١٨ نفره ابی پوشان در بازی مقابل استقلال خوزستان قرار ندارد. 

 

البته خبر خوب برای هواداران استقلال احتمال بالای بازگشت خسرو حیدری به ترکیب این تیم پس از چند هفته است.

 

هافبک.مدافع راست پای استقلال به آمادگی لازم برای بازی دست یافته و در دیدار دوستانه با هاماربی سوئد می توانست به میدان رود اما با توجه به مصنوعی بودن چمن ورزشگاه Tele Arena 2 پرویز مظلومی تشخیص داد، در آن بازی از خسرو استفاده نکند.اما به احتمال فراوان حیدری در بازی با همنام خوزستانی به ترکیب استقلال بازمی گردد.

 

قرار است مهدی رحمتی با وجود محرومیت در سفر به اهواز کاروان ابی پوشان را همراهی کند.

 

دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران از  ساعت 18:55 یک شنبه 15 فروردین در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.