امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود

حمید درخشان در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط خونه به خونه بابل بعد از تساوی خانگی در اولین مسابقه‌ای که روی نیمکت نشست گفت: شرایط خونه به خونه بد نیست و این تیم می‌تواند به لیگ برتر صعود کند ولی کار سختی داریم. مشکلات و کمبودهایی وجود دارد که نمی‌توان آنها را در یک هفته درست کرد، در ضمن تفکرات تیمی هم باید تغییر کند. تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعدی شرایط بهتری داشته باشیم.

او در خصوص حضور علی کریمی به عنوان مشاور مدیرعامل و مالک باشگاه در خونه به خونه و اینکه آیا کریمی در مورد مسائل فنی هم نظر می‌دهد عنوان کرد: کریمی هم با مدیرعامل ارتباط دارد و هم با بنده. او تجربیات زیادی در فوتبال به دست آورده و نگاهی که از بیرون به تیم دارد می‌تواند برای ما مفید باشد. من از ایده‌ها و نظرات کریمی استفاده می‌کنم.

 

درخشان در خصوص وضعیت مدعیان قهرمانی در لیگ برتر و اینکه کدام تیم شانس زیادی برای قهرمانی دارد اظهار داشت: 4 تیم استقلال تهران، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن و پرسپولیس شانس‌های خوبی دارند و تراکتورسازی را هم نباید نادیده گرفت. چیزی قابل پیش‌بینی نیست ولی امیدوارم در نهایت پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود.