بمب سرخ نقل و انتقالات: برای این آقا متاسفم!

بختیار رحمانی که سال پر فراز و نشیبی را سپری کرده، این روزها در اوج آمادگی بسر می برد و به یکی از مهره های کلیدی امیر قلعه نویی برای ادامه فصل بدل شده است. او امیدوار است در سال 95 بتواند اوج فوتبالش را به نمایش بگذارد و با بازگشت به تیم ملی دوباره به همان بازیکنی بدل شود که خیلی ها انتظارش را داشتند.

 

گلمان آفساید نبود

بختیار گفت و گوی خود با "ورزش سه" را با صحبت درباره دیدار با سایپا آغاز می کند: خداراشکر می کنم که توانستیم این مسابقه را با برد پشت سر بگذاریم. تجربه نشان داده ما هر موقع گل اول را به ثمر رساندیم، برنده بودیم و خوشبختانه مقابل سایپا نیز با همان یک گل به برتری رسیدیم. البته موقعیت های دیگری نیز داشتیم که استفاده نکردیم. ضمن اینکه یک گل دیگر هم توسط فرزاد حاتمی به ثمر رساندیم که داور آن را آفساید گرفت، در حالی که به نظر من آفساید نبود.

 

با جلالی حرف زدم

او درباره حواشی رخ داده در اواخر مسابقه و درگیری اش با حمید مطهری، مربی سایپا اینطور توضیح می دهد: من بعد از بازی با مجید جلالی هم صحبت کردم. واقعیت این است که 10 سال است فوتبال بازی می کنم و همه مرا می شناسند. متاسفانه روزبه شاه علیدوست تکل بسیار وحشتناکی روی پای من زد و فقط به او گفتم خیلی نامردی. من و روزبه با هم رفیقیم و سال ها است در این فوتبال حضور داریم. متاسفانه مربی حریف لب خط بود و شنید و آن حرف ها را بر زبان آورد. من هم فقط به او گفتم متاسف هستم.

 

برای این آقا متاسفم

هافبک تراکتورسازی ادامه می دهد: من هیچ کاری در جریان این مساله انجام ندادم. نزدیک به 6 سال شاگرد مجید جلالی بودم و خودش اگر موردی از نظر اخلاقی با من داشته ، بگوید. همین امسال 29 بازی برای تراکتورسازی انجام دادم اما یک کارت زرد نگرفتم. مگه من بچه هستم که خودم را زمین بزنم. تکلی که روی پایم زده شد، واقعا بد بود. برای این آقا متاسف هستم و این را را به خودش هم گفتم.

 

در سال جدید انگیزه ام دوچندان است

رحمانی امیدوار است سال 95 یکی از بهترین سال های زندگی فوتبالی اش باشد: من فکر می کنم سال 94 هم به غیر حواشی که در یک مقطع برایم پیش آمد، در کل سال بدی برایم نبود. همین که به فوتبال برگشتم و اواخر سال هم شرایط بدنی ام خوب بود. با این حال امیدوارم در سال 95 شرایط بهتر شود. انگیزه ام واقعا دوچندان شده است تا بتوانم تلخی های گذشته را جبران کنم. در حال حاضر من فقط به فوتبال فکر می کنم و اینکه بتوانم همان بختیار سابق تبدیل شوم.

 

تراکتور مدعی قهرمانی است

وی درباره شانس قهرمانی تیمش در فصل جاری می گوید: من دو، سه هفته پیش که 11 بازی به پایان فصل مانده بود، گفتم بازی های رودررو تعیین کننده است. ما هنوز با تیم هایی نظیر ذوب آهن، استقلال و ... بازی نکردیم و باید بتوانیم این بازی ها را با برد پشت سر بگذاریم. خیلی خوب است که در هفته جاری استقلال با استقلال خوزستان دیدار می کند و نتیجه اش هرچه باشد به سود ما است. تراکتورسازی از حالا به بعد مدعی قهرمانی است و فکر می کنم پتانسیل رسیدن به این مهم را داریم.

 

دلم برای تیم ملی تنگ شده

رحمانی صحبت هایش را با بیان دلتنگی برای تیم ملی به پایان می برد: متاسفانه در اردوی اخیر با وجود انجام برخی هماهنگی دعوت نشدم اما امید دارم در اردوی بعدی حضور داشته باشم. انشاءالله کادرفنی تیم ملی قابل بداند و دعوتم کند. واقعا دلم برای تیم ملی کشورم تنگ شده است و دوست دارم هرچه سریعتر در خدمت تیم ملی باشم.