شفیعی:مرخصی گرفته بودم

خالد شفیعی، درباره آخرین وضعیت خود پس از اینکه قلعه نویی او را در اختیار باشگاه قرار داده اظهار داشت: امروز صبح به تبریز رسیدم و قرار است به کمیته انضباطی باشگاه بروم. البته دلیل این موضوع را نمی دانم چون قبل از اینکه به مرخصی بروم از ذوالفقاری سرپرست تیم و عباسی مدیرعامل باشگاه مرخصی گرفتم. 

وی افزود: با توجه به احضاریه ای که برایم آمده بود باید برای رسیدگی به کارم تبریز را ترک می کردم. زمانی هم که می رفتم گفتم هر زمان کارم تمام شود برمی گردم. البته خود این موضوع به خاطر عدم انجام تعهدات مالی باشگاه به وجود آمده چون من روی این پول حساب کرده بودم اما الان حدود یک سال است که هیچ دریافتی از باشگاه نداشتم و از این نظر به مشکل برخوردم.

مدافع تراکتورسازی اضافه کرد: نامه احضاریه ام را به همه نشان دادم و حتی یک نامه به رئیس هیات مدیره نوشتم. او هم قول داد که بخشی از مطالباتم را پرداخت کند. اما اینکه حالا برای من بیانیه صادر کرده اند که خالد مشکلاتش را نباید به تیم ربط بدهد نمی دانم به چه دلیل است.  البته دلیل اینکه حالا باید به کمیته انضباطی بروم را هم نمیدانم.

شفیعی در پایان درباره اینکه هم تیمی هایش از قلعه نویی خواسته اند تا او به تمرینات برگردد گفت: از همه اعضای تیم همچنین مهدی کیانی دوست خوبم ممنون هستم. قطعا اگر لازم باشد خودم شخصا با امیر قلعه نویی صحبت می کنم و این احتمال را می دهم که موضوع مرخصی من را به اطلاع سرمربی تیم نرسانده اند. چون همان طور که گفتم من مرخصی گرفته بودم.