ما سرنوشت قهرمان را در اهواز مشخص می کنیم

عادل شیحی هافبک آلمانی – مراکشی استقلال تنها بعد از چند روز حضور در اردوی این تیم در ترکیب اصلی مقابل پدیده قرار گرفت و نشان داد می تواند گره مشکلات تیمش در میانه میدان را باز کند گرچه در آن بازی روی دور شانس نبود و موقعیت های گلزنی بسیار زیادی را از دست داد. در آستانه بازی حساس استقلال با رقیب اصلی اش در صدر جدول یعنی استقلال خوزستان فرصتی دست داد تا گفتگویی با عادل استقلالی ها داشته باشیم.

تصور چنین جوی را نداشتم

اصلا تصور نمی کردم در بدو ورودم به استقلال با چنین جو خوبی روبرو شوم. هم کادر فنی، هم بازیکنان هم طرفداران هم باشگاه نهایت همکاری را با من انجام دادند تا بدون مشکل در تیم جا بیافتم که باید از آنها به این خاطر تشکر کنم.

باید خیلی چیزها را ثابت می کردم

انگیزه های زیادی داشتم تا ثابت کنم برخلاف حرف هایی که راجع به من گفته می شد از شرایط بدنی و آمادگی خوبی برخوردار هستم از همین رو جلوی پدیده تمام تلاشم را انجام دادم که به استقلال کمک کنم اما آن روز نه روز من بود نه روز استقلال.

اردوی سوئد برای ما خوب بود

شرایط خیلی خوبی در اردوی استقلال حاکم است. در تعطیلات هم تمرینات خوبی انجام دادیم هم یک اردوی چند روز در سوئد داشتیم و یک بازی تدارکاتی با هاماربی انجام دادیم تا برای بازی های لیگ برتر و به خصوص جدال حساس امروز با استقلال خوزستان آماده شویم.

می دانیم سرنوشت قهرمانی در اهواز مشخص می شود

کاملا به این واقعیت واقف هستیم که جدال امروز با استقلال خوزستان می تواند سرنوشت ما را در مسیر قهرمانی مشخص کند از همین رو در تمرینات همه تلاش خود را انجام دادیم که با آمادگی لازم گام به این دیدار دشوار بگذاریم و دست پر از اهواز برگردیم. به شخصه شناخت چندانی از رقیب مان ندارم اما همین که می بینم به عنوان جدی ترین رقیب استقلال در جدول حضور دارد می توانم حدس بزنم تیم قدرتمندی باشد.

استقلال بهترین تیم برای قهرمانی است

استقلال بهترین تیم لیگ است و وقتی بهترین باشی لیاقت قهرمانی و بالا بردن جام را داری. روزی که پیشنهاد استقلال را دریافت کردم با این هدف به تهران آمدم که قهرمانی های زیادی را تجربه کنم و الان هم شک ندارم که می توانیم به این هدف بزرگ برسیم .

خوشحالم نوروز در ایران بودم

از نوروز باستانی ایرانی ها خیلی چیزها شنیده بودم و همیشه دوست داشتم آن را از نزدیک تجربه کنم چون دوستان ایرانی زیادی دارم که همیشه تعریف می کردند از این جشن باستانی. خوشحالم این تجربه را امسال به دست آوردم و واقعا از آن لذت بردم و چیزهای زیادی یاد گرفتم.