اعتراف درخشان درباره پرسپولیس برانکو

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال خونه به خونه اظهار داشت‌: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و خود را برای بازی حساس مقابل صنعت نفت آبادان آماده می‌کنیم. چرا که به 3 امتیاز این بازی احتیاج داریم.

وی در مورد اینکه نادر دست‌نشان خودش مازندرانی است، تاکید کرد: به هر حال حساسیت نسبت به شهرهای زادگاه زیاد است و به گونه‌ای عرق و مسائل دیگر را بیان می‌کند اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم 3امتیاز را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه در خصوص مربیگری در لیگ دسته اول تاکید کرد: مربیگری در لیگ دسته اول بسیار دشوارتر از لیگ برتر است. این هم تجربه‌ای به حساب می‌آید. متاسفانه در لیگ دسته اول پیچیدگی‌های خاصی وجود دارد و شرایط خوبی نیست. اما از این تجربه هم استفاده می‌کنیم.

وی در مورد مسائلی از جمله تماس‌های مشکوک مربیان و اتفاقات ناگواری که در لیگ دسته اول رخ می‌دهد، گفت: حتما مسائلی وجود دارد که برخی‌ها اینگونه صحبت می‌کنند اما امیدوارم این موارد ریشه‌کن شود و دیگر شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم و فوتبال سالمی را ببینیم.

درخشان در مورد حضور علی کریمی یادآور شد: حتما از او در زمینه‌های مختلف مشورت می‌گیریم. او از مفاخر فوتبال ماست و او می‌تواند در تمام موارد به فوتبال ما کمک کند.در بازی‌هایی که در بابل برگزار می‌کنیم به ورزشگاه می‌آید اما احتمالا برای بازی فردا مقابل صنعت نفت به آبادان نیاید.

وی در مورد شرایط پرسپولیس و اینکه آیا این تیم می‌تواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند، گفت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و اگر همین گونه تا پایان فصل ادامه دهد، از جمله مدعیان قهرمانی است. شانس پرسپولیس برای قهرمانی با سایر رقبا به یک اندازه است.