منصوریان: بازی سیدجلال استثنایی بود

علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: اول از همه خبرنگاران حاضر در اینجا تشکر می‌کنم، چرا که دو تیم نفت و راه‌آهن تیم‌هایی هستند که هوادار ندارند و بسیار تشکر می‌کنم از اینکه وقت گذاشتید و در این نشست حاضر شدید. در خصوص مسائل فنی باید بگویم که دو تیم از تعطیلات پا به این دیدار گذاشته بودند و یک مقدار کم‌وکاستی‌هایی وجود داشت. این مسائل طبیعی است، اما باید بگویم از اینکه دو تیم بازیکنان جوانی در ترکیب خود داشتند تفاوت چندانی از نظر برتری وجود نداشت.

وی از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل راه‌آهن ابراز رضایت کرد و گفت: به نظر من امروز سیدجلال  حسینی تفاوت بازی خود را با دیگر بازیکنان نشان داد و توانست در یک بازی استثنایی نتیجه بازی را رقم بزند.

سرمربی تیم نفت تهران تأکید کرد: با توجه به اینکه تیم نفت از دقیقه 68 تا 80 بازی موقعیت‌های زیادی را خلق کرد، به نظر من ما می‌توانستیم دو گل دیگر به راه‌آهن بزنیم، اما من بسیار خوشحالم که توانستیم برنده بازی باشیم. شرایط ما در جدول رده‌بندی لیگ برتر بهبود پیدا نکرد، اما توانستیم با صلابت‌تر کار کنیم.

منصوریان در پاسخ به پرسشی درباره اینکه تیم نفت می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را برای فصل آینده کسب کند، گفت: در شش هفته‌ای که تا پایان لیگ باقی مانده تیم‌ها بازی‌های سختی را پیش رو دارند. به نظر من از این تیم‌ها حدود چهار و پنج تیم هستند که باید رودررو بازی کنند و ما هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم کسب سهمیه کنیم. به نظر من علاوه بر بحث کسب سهمیه، رقابت برای قهرمانی لیگ هم به هفته‌های بیست‌وهشتم و بیست‌ونهم کشیده خواهد شد. می‌توانیم پیش‌بینی کنیم تا این هفته‌ها رقابت در بالای جدول بسیار حساس خواهد بود.