ترس مظلومی برد را از استقلال گرفت

محمد نوری در خصوص دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران، گفت: بازی خوبی بود و استقلال نمایش خوبی را ارائه کرد مخصوصاً در نیمه اول که این تیم توانست بازی را به خوبی مدیریت کند. تیم مظلومی در تمام خطوط خوب بود و شرایط خوبی هم داشت و اتفاقاً گل قشنگ و روحیه‌بخشی را هم در نیمه اول به ثمر رساند.

وی ادامه داد: استقلال می‌توانست در نیمه اول گل‌های بیشتری را هم بزند و در نیمه دوم با اداره بازی به نتیجه دلخواه برسد که البته شانس یار این تیم نبود هر چند که نباید فراموش کرد استقلالی‌ها امروز بازیکنانی مانند رحمتی، شهباززاده، چشمی و انصاری را نداشتند.

نوری تأکید کرد: فکر می‌کنم گلی که استقلال در نیمه دوم خورد روی یک حادثه بود و اگر بازیکن حریف صد بار دیگر روی دروازه خالی چنین شوتی بزند باز هم این توپ گل نخواهد شد هر چند که احساس می‌کند اگر رحمتی بود روی حساب تجربه‌ای که داشت می‌توانست عکس‌العمل بهتری نشان دهد.

پیشکسوت استقلال گفت: در مجموع استقلال در نیمه اول بازی خوبی انجام داد و می‌توانست گل‌های بیشتری بزند اما در نیمه دوم و به خصوص در 20 دقیقه آخر این تیم بیخود و بی‌جهت عقب کشیده که البته پس از گل مساوی استقلال خوزستان این عقب‌نشینی استقلالی‌ها بیشتر هم به چشم آمد.

وی گفت: مظلومی در دقایق پایانی و به خصوص در 20 دقیقه آخر محتاطانه و ترسو کار کرد چون معتقدم اگر استقلال فشار می‌آورد می‌توانست حریفش را شکست دهد. در واقع استقلال خوزستان تیمی بود که می‌شد از این دیدار برنده بیرون آمد و تیم خوزستانی تیم همیشگی نبود اما استقلال ترسو بازی کرد و آنها فشار آوردند تا در نهایت گل مساوی را زدند.

نوری گفت: بازی پروپیچ را پسندیدم. این بازیکن در خط حمله خوب کار کرد و این با وجود آن بود که از روحیه لازم برخوردار نبود و بازی‌های زیادی نکرده بود و در بیشتر مواقع نیمکت‌نشین بود با این حال پروپیچ زحمت کشید ضمن اینکه اسماعیلی هم نمایش خوبی داشت و از سایر هافبک‌های استقلال بهتر بازی کرد.

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط طالب‌لو گفت: وحید یک فرصت ایده‌آل را از حریف گرفت و او هم با وجود اینکه طی چند هفته نیمکت‌نشین بود اما نمایش خوبی داشت و با توجه به روحیه‌ای که به خاطر نیمکت‌نشینی داشت عملکرد مناسبی را به نمایش گذاشت. معتقدم که او نمی‌توانست روی شوت حریف کاری خاصی انجام دهد هر چند که اخلاق طالب‌لو واقعاً زبانزد است و به واقع او را تحسین می‌کنم از سوی دیگر دفاع استقلال نیز نمایش خوبی داشت.

وی در مورد شانس قهرمانی استقلال گفت: یک مقدار با نتایجی که به دست آمد سه تیم صدر جدول به هم نزدیک شدند و من معتقدم بازی رودرروی استقلال و پرسپولیس می‌تواند سرنوشت قهرمانی را مشخص کند.