با استیماچ اختلاف نظر دارم، نه مشکل

محمدرضا خلعتبری که گفته می شد از لیست 18 نفره سپاهان برای دیدار با پاختاکور ازبکستان خط خورده، این مساله را رد می کند. او به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: مصدومیت کمرم کمی اذیتم می کند اما از لیست 18 نفره خط نخورده ام. در بین نفرات اصلی نیستم ولی همراه تیم به ازبکستان می روم و اگر کمرم اجازه دهد، بازی می کنم.

مصدوم هستم

او صحبت هایش را اینگونه ادامه می دهد: متاسفانه ظرف روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون من به وجود آمده است. نمی دانم چرا این اتفاقات رخ می دهد اما باید بگویم هیچ مشکلی میان من و سرمربی تیم وجود دارد. من و استیماچ رابطه خوبی داریم و دلیل غیبتم در بازی با ملوان و احتمالا بازی با پاختاکور فقط مصدومیت است. امیدوارم بتوانم هرچه زودتر بهبود پیدا کنم و به ترکیب تیم برگردم.

با استیماچ مشکلی ندارم

گفته می شود استیماچ با بازیکنان قدیمی سپاهان از جمله خلعتبری مشکل دارد. خلعتبری در این باره توضیح می دهد: چرا باید مشکلی میان ما وجود داشته باشد؟  شما به این توجه کنید که در برخی بازی ها مثل دیدار با تراکتورسازی در حالی که مصدوم هم نبودم، به میدان نرفتم. آن روز نیمکت نشین بودم و اعتراضی نکردم. الان که مصدوم هستم، چرا این حاشیه ها ایجاد شده است. شما در طول دوران فوتبال من یکبار پیدا کنید با سرمربی تیمم دچار مشکل شده باشم. من همیشه به نظر مربیان احترام می گذارم و الان نیز هر تصمیمی استیماچ بگیرد، می پذیرم. البته شاید اختلاف نظر وجود داشته باشد اما هرگز اختلافی نیست.

برخی دنبال ضربه زدن هستند

در بازی با ملوان خلعتبری و گردان که رفاقت دیرینه ای دارند، در لیست 18 نفره قرار نداشتند. همین مساله هم حاشیه هایی ساخت. مهاجم طلایی پوشان در این باره عنوان می کند: من با شهاب رفیق هستم اما مگر ما چه کرده ایم که این حاشیه ها ساخته شود؟ من مصدوم بودم و شهاب هم با نظر سرمربی خط خورد. این صحبت ها جز برای ضربه زدن به سپاهان نیست. قطعا ما اسیر حواشی نمی شویم و با قدرت کارمان را دنبال می کنیم.

جبران می کنیم

وی درباره شرایط بحرانی تیمش می گوید: متاسفانه اتفاقاتی که رخ داده، در شان باشگاه سپاهان نیست. ما می دانیم باید جبران کنیم و برای این منظور هم قسم شده ایم اما واقعا از روزگاری که برخی افراد برایمان ایجاد کردند، ناراحتیم. متاسفانه برخوردهایی که با ما می شود، درست نیست و نمی دانم برخی افراد هدفشان از این کارها چیست. انشاءالله از بازی با لوکوموتیو با دست پر خارج می شویم و تا حدی شرایط مان بهتر می شود. ما از این پس دیگر جایی برای اشتباه نداریم و باید همه امتیازها را جمع کنیم.