گلم را به دخترهایم تقدیم می‌کنم

سیدجلال حسینی ابتدا در مورد پیروزی نفت تهران مقابل راه‌آهن اظهار داشت: بازی بدی نبود. ما می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری حریف را شکست دهیم، اما آنها هم چند فرصت خوب داشتند. راه‌آهن با تیم نیم‌فصل اول خیلی فرق کرده بود و بسیار جنگنده فوتبال بازی کرد. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز مهمی را کسب کنیم.

گلم را به دخترهایم تقدیم می‌کنم

وی که در این بازی تک گل حساس و سه امتیازی نفت تهران را به ثمر رساند در مورد این موضوع خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که گل زدم، ولی مهمترین موضوع برد تیم ما و تلاش بازیکنان بود. من گلم را به دخترهایم نورا و نیلا تقدیم می‌کنم.

وضعیت نفت تهران از قبل هم بدتر شده است

حسینی در مورد اینکه خیلی‌ها انتظار نداشتند نفت با این شرایط بحرانی نتایج خوبی بگیرد، گفت: ما نه مدعی قهرمانی هستیم و نه می‌توانیم سهمیه کسب کنیم. ما فقط یک رقیب جدی برای دیگر تیم‌ها هستیم و همیشه تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. با این مشکلات نمی‌توان کاری انجام داد و حتی وضعیت نفت تهران از قبل هم بدتر شده است. بچه‌ها فقط روی غیرت و تعصب بازی می‌کنند، اما باید توجه داشته باشید که این فاکتورها همیشه جواب نمی‌دهند.

وزارت نفت نمی‌داند باشگاهی به نام نفت تهران وجود دارد

مدافع تیم فوتبال نفت تهران با انتقاد از مسئولانی که این باشگاه را اداره می‌کنند، عنوان کرد: فکر می‌کنم وزارت نفت نمی‌داند که باشگاهی به نام نفت تهران وجود دارد. اصلاً نمی‌دانم چه حساب و کتابی وجود دارد که هیچ‌کس به فکر باشگاه نفت نیست. آقای قنبرزاده هم تنهاست و وقتی حمایتی از او صورت نمی‌گیرد، طبیعی است که از دست مدیرعامل هم کاری برنمی‌آید.

اگر قرار باشد فوتبال ایران جان بگیرد باید کی‌روش را در کنارمان داشته باشیم

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با تسنیم با اشاره به وضعیت کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی‌روش باید بماند و اصلاً نباید یک کلمه هم درمورد رفتن او صحبت کرد. اگر قرار باشد فوتبال ایران جان بگیرد و به جام جهانی برویم باید کی‌روش را در کنارمان داشته باشیم. او در تیم ملی جوانگرایی کرده و به همه بازیکنان و کمک‌هایش اعتماد دارد.

در آسیا حریف آسانی مقابل ما قرار نمی‌گیرد

حسینی در مورد مرحله دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 و اینکه چه قرعه‌ای برای تیم ملی مناسب است، گفت: شما واقعاً خیال می‌کنید در آسیا حریف آسان روبه‌روی ما قرار می‌گیرد؟! شما خیال می‌کنید فقط کره و ژاپن قوی هستند؟ اصلاً این‌طور نیست و مطمئن باشید تیم ملی مقابل قطر، ازبکستان، تایلند، امارات، عربستان و تیم‌های دیگر هم کار سختی خواهد داشت. همه تیم‌ها بهترین امکانات را دارند، ولی ما درمورد امکانات، البسه، زمین تمرین و ... فقط وعده و وعید شنیده و می‌شنویم.