برانکو: عالیشاه مصدوم است و به بازی ملوان نمی رسد

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس و مصدومیت امید عالیشاه اظهار داشت: رباط عالیشاه کمی کش آمده و سخت است که با بازی مقابل ملوان برسد.

وی درمورد تساوی استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: درست است اما ما توجهی به نتایج حریفان نداریم و کار خود را انجام می‌دهیم.مهم این است که ما بتوانیم در بازی‌ها به پیروزی برسیم. نتایج حریفان را دنبال می‌کنیم اما خودمان باید بهتر ظاهر شویم. بازی به بازی پیش می‌رویم.

وی درمورد مصدومیت مهدی طارمی یادآور شد: به عضله دوقلوی پای او ضربه‌ای وارد شد اما مصدومیت جدی ندارد. فردا تیم استراحت خواهد کرد و امیدوارم در ادامه شرایط بهتری داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درمورد بازی این تیم مقابل ملوان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر یادآور شد: فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی خود را در پیش داریم، چون ملوان بازیکنان خوب و با انگیزه‌ای دارد. یادتان هست که در جام حذفی و دیدار رفت به سختی خوردیم. آنها تیم خوبی دارند که استحقاق‌شان اینجای جدول نیست.

برانکو تاکید کرد: ما باید در انزلی بازی کنیم که این موضوع شرایط را برای ما سخت می‌کند. به هر حال زمین در شرایط انزلی خاص است و همانطور که گفتم فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی خود را در پیش داریم ملوان برای بقا در لیگ می‌جنگد و کسب امتیازها برایش اهمیت دارد.

وی درمورد اینکه آیا عالیشاه به دربی خواهد رسید یا خیر گفت: فکر می‌کنم برای بازی با ملوان او را نداشته باشیم و پس از آن باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی پرسپولیس درمورد عدم حضور سوشا مکانی و علی علیپور در دیدار با ملوان گفت: چه کاری باید بکنیم، اتفاقی است که افتاده است. حالا از سایر بازیکنانمان استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد برنامه سفر تیمش به رشت گفت: صبح تمرین خواهیم کرد و پس از آن به سمت انزلی پرواز می‌کنیم.