برانکو قراردادش را تمدید کرد

برانکو ایوانکویچ در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی هندبال به مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک در جمع خبرنگاران در خصوص حضورش در این مراسم اظهار داشت: در این مراسم حاضر شدم چون به هندبال علاقه دارم و در جوانی هندبال بازی می‌کردم و در این رشته هم خوب بودم و کارنامه قابل قبولی دارم. به شما هم تبریک می‌گویم، چون بهترین مربی جهان با سابقه قهرمانی را برای تیم ملی ایران به خدمت گرفته‌اید. 

وی در خصوص تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: پیش از نوروز با طاهری صحبت کردم و امروز نیز قراردادم را تمدید کردم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی‌های باقی‌مانده این تیم خاطرنشان کرد: بعد از نوروز و در بازی روز گذشته نتیجه خوبی به دست آوردیم، البته یک بازی سخت با تیم ملوان پیش رو داریم که امید عالیشاه، محسن بنگر و فرشاد علیزاده برای این دیدار مشکل دارند. امیدواریم بازی با ملوان را ببریم. 

برانکو در خصوص شکایت دستیارش از پرسپولیس تصریح کرد: مشکلی وجود ندارد. او با پرسپولیس قرارداد دارد و همکاریش را ادامه می‌دهد. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت پیروزی بر استقلال قهرمان لیگ خواهید شد، گفت: پیش از آن ما بازی با ملوان را پیش رو داریم که بسیار مهم است. بازی با استقلال هم اهمیت زیادی دارد، همه انتظار دارند که استقلال را ببریم و با این پیروزی به راحتی قهرمان شویم. ما هم همه تلاش خود را در این خصوص به کار می‌گیریم.

سرمربی پرسپولیس در پایان در خصوص این که به عرفان برای حضور در هندبال ایران توصیه کرده است گفت: من به به عرفان گفتم از حضور و کار کردن در ایران لذت خواهد برد، البته شرایط هندبال و فوتبال در ایران متفاوت است.