تونلی به نام پرسپولیس

برد شیرین پرسپولیس مقابل سیاه جامگان، هواداران این تیم را به قهرمانی بیش از پیش امیدوار کرده است. تنها نگرانی این روزهای آنها راحت گل خوردن سرخ ها مقابل تیم های لیگ برتری – اعم از ضعیف و قوی – است.

 

سرخپوشان در حال حاضر با اختلاف کمی نسبت به تیم های بالای جدول در رتبه سوم قرار دارد و این شانس را دارد تا پس از مدت‌ها، جام را مال خود کند اما از آمار آنها از نظر گل خورده به هیچ عنوان در شان تیم سوم جدول نیست.

 

استقلال اهواز با 44 گل خورده بدترین تیم از این لحاظ است. فولاد خوزستان با 29 و سیاه جامگان و پدیده هرکدام با 27 گل خورده تنها تیم هایی هستند که بیشتر از پرسپولیس گل خورده است.

 

سرخپوشان با 26 گل خورده به همراه راه آهن که در رده پانزدهم جدول قرار دارد تیم های بعدی این رده بندی هستند و باید دید با این وضعیت آنها می توانند به قهرمانی برسند یا خیر.

 

پرسپولیس امسال در فصل نقل و انتقالات عملکرد موفقی نداشت و نتوانست گلر و مدافعان خوبی جذب کند و قطعا برانکو در صورت ماندگار شدن در پرسپولیس برای فصل بعد، خط دفاع تیم را ترمیم خواهد کرد و نمی گذارد چنین وضعیتی برای لیگ بعد هم ماندگار شود.

 

باید دید مسوولان پرسپولیس می توانند نظر مثبت مرد کروات را جلب کنند و قرارداد او را تمدید کنند تا او این تیم را از نو بسازد یا خیر.