پروین: برنامه 90 خستگی سال‌ها کار را از تنم در کرد

علی پروین در مورد انتخابش در نظرسنجی برنامه 90 به عنوان بهترین مربی فوتبال ایران بعد از انقلاب گفت: تشکر ویژه‌ای از مردم خوب کشورمان دارم. واقعا این انتخاب باعث شد خستگی سال‌های حضور در فوتبال از تنم به در شود. این انتخاب از جشن‌های تولد و تقدیری که برایم گرفته می‌شود باارزش‌تر و شیرین‌تر بود چرا که با انتخاب مردم به این عنوان رسیدم.

وی افزود: از زمانی که فوتبال بازی می‌کردم و چه در زمانی که مربی بودم تمام تلاشم جلب رضایت مردم بود و جا دارد بار دیگر از آنها به خاطر رأیی که به من دادند تشکر کنم.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با اینکه منصور پورحیدری، محمد مایلی‌کهن و امیر قلعه‌نویی هم در این نظرسنجی حضور داشتند، خاطرنشان کرد: این عزیزان همه از خوب‌های فوتبال ایران هستند که در رده باشگاهی و ملی زحمت زیادی کشیدند و نمی‌توان عملکرد و تلاش آنها را نادیده گرفت.

پروین در مورد وضعیت پرسپولیس عنوان کرد: در ابتدای فصل گفتم پرسپولیس سهمیه آسیا را می‌گیرد ولی یک ماه قبل از عید اعلام کردند این تیم قهرمان می‌شود اکنون هم این مسئله را اعلام می‌کنم و معتقدم پرسپولیس قهرمان خواهد شد. پرسپولیس بازی‌های سختی دارد اما شرایط روحی و تیمی سرخ‌پوشان خوب است و می‌توانند قهرمان شوند.