گل‌محمدی: سطح بالایی داشتیم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دیدار ذوب‌آهن و بنیادکار ازبکستان که با برتری 5 بر 2 تیمش همراه بود، اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم. سطح بالایی در زمین داشتیم و تمرکزمان خوب بود و توانستیم به شرایطی برسیم که خیلی زیاد به ما کمک شد و با نتیجه‌ای خوب برنده شدیم. بعد از اینکه از حریف پیش افتادیم راحت بازی کردیم، تمرکزمان بالا بود و موقعیت‌های بعدی را هم توانستیم تبدیل به گل کنیم.

وی ادامه داد: گل اول در دقایق ابتدایی بازی به کسب این نتیجه بسیار کمک کرد. از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم به خوبی استفاده کردیم و من از بازیکنانم راضی هستم. آنها در این بازی انرژی خوبی گذاشتند و عملکرد آنها خوب بود. این برد را به همه بازیکنان و هواداران تیم تبریک می‌گویم و آن را به کارکنان ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم. همچنین باید از تماشاگران‌مان هم تشکر کنم که از ما حمایت کردند. از سعید آذری هم که پس از شکست ما مقابل گسترش فولاد از ما حمایت کرد تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا فکر نمی‌کنید تعویض‌ها سبب شد تا حریف فشار بیشتری به تیم بیاورد، گفت: طبیعی بود که زمانی که تیم پیش می‌افتد، تیم حریف برای جبران نتیجه با انرژی بیشتری حمله کند. در تعویض‌ها سعی کردیم از بازیکنانی که کمتر به میدان رفته‌اند استفاده کنیم. باید بگویم از تعویض‌ها راضی بودیم، ضمن اینکه بزرگ‌ترها توانستند استراحت خوبی داشته باشند تا برای بازی مقابل تراکتورسازی آماده شوند.