اسدی علنی با کی روش مخالفت می‌کرد

شهرام دبیری درباره انتقادات شدید کارلوس کی‌روش از علیرضا اسدی و اینکه گفته بود «اسدی فرق زمین فوتبال و زمین سیب زمینی را نمی‌داند» تاکید کرد: کی‌روش نباید وارد این حاشیه‌ها شود. مگر اسدی چه کار کرده است؟ کی‌روش باید به صورت منطقی خواسته‌هایش را پیگیری کند و ما هم تلاش کنیم خواسته‌های منطقی او را برآورده کنیم.

وی افزود: همه این عقیده را دارند که باید امکانات مدنظر کی‌روش را فراهم کنیم. تیم ملی نیاز به امکانات و پیشتیبانی دارد. از کی‌روش هم می‌خواهیم خودش را وارد حاشیه نکند و به کارش ادامه بدهد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه اسدی یکی از مخالفان سرمربی تیم ملی محسوب می‌شود، گفت: اسدی آن اوایل حضورش در فدراسیون به صورت علنی مخالفت می‌کرد و نظرش را می‌گفت ولی الان خیلی وقت است که چیزی در اینباره نگفته است. فکر نمی‌کنم اسدی نخواهد امکانات تیم ملی را فراهم نکند. بهر حال همه باید تلاش کنیم در حد بضاعت، خواسته‌های سرمربی تیم ملی را اجابت کنیم.

دبیری در پاسخ به این سئوال که آیا مگر خواسته‌های کی‌روش غیرمنطقی است که در فراهم کردن آن اینقدر تاخیر ایجاد می‌شود؟ گفت: خواسته‌های کی‌روش غیرمنطقی نیست و ما هم موظفیم که آنرا برآورده کنیم. وقتی تیم ملی یک زمین مناسب برای تمرین کردن ندارد، این نشان می‌دهد که ما ضعف داریم ولی لازم نیست کی‌روش با هیچکس بحث کند.

وی در پایان تصریح کرد: جلسه هیات رئیسه قرار است روز شنبه هفته آینده برگزار شود و در این جلسه با حضور کی‌روش همه مسائل را بررسی خواهیم کرد.