هیچ کس به گرد پای ستاره پرسپولیس هم نرسید

برخی بازیکنان حاضر در تیم های مختلف لیگ برتری در بازی های هفته بیست و چهارم توانستند به داد تیم های شان برسند و با عملکردشان نام خود را به عنوان یکی از موثرترین بازیکن های لیگ برتر بر سر زبان ها بیندازند. مهدی طارمی، امید عالیشاه، محمد ابراهیمی، حمیدرضا علی عسگری، احسان پهلوان، محسن یوسفی و ... بازیکنانی بودند که در بازی های این هفته بیشترین اثرگذاری را برای تیم های خود داشته باشند و حداقل دو گل و یا پاس گل از خودشان برجا بگذارند.

 

اول – مهدی طارمی؛ 20.5 امتیاز

مهاجم پرسپولیسی ها در بازی این تیم در برابر سیاه جامگان توانست حضور اثرگذار خود را به تمام معنا به نمایش بگذارد، طارمی در این بازی دو بار توانست دروازه حریف را باز کند و یک پاس گل نیز به علیپور داد تا علاوه بر محکم تر کردن جایگاه خود در صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان، به عنوان آقای گل فعلی لیگ برتر خود را 14 گله کند. طارمی علاوه بر 14 گل خود، تاکنون 2 پاس نیز ارسال کرده است، البته او 7 بار موفق شد که برای تیمش پنالتی بگیرد که تنها 2 بار آن تبدیل به گل شد.

 

 

 

دوم – محمد ابراهیمی؛ 15.5 امتیاز

هرچه به انتهای بازی های لیگ برتر نزدیک تر می شویم بیشتر به حرف فراز کمالوند می رسیم که پس از یکی از بازی های خود در لیگ برتر عنوان کرده بود نبود ابراهیمی باعث باخت تیم ما شده است. محمد ابراهیمی این روزها برای تبریزی ها همه کار می کند، او گل می زند، پاس گل ارسال می کند و پنالتی هم می گیرد تا در تمام آیتم ها یکی از موفق ترین بازیکنان لیگ برتری نام بگیرد، ابراهیمی با هت تریک خود در برابر تیم ذوب آهن توانست با 8 گل (به صورت مشترک) در رده دوم گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد. او تاکنون 5 بار نیز اقدام به ارسال پاس گل کرده است و از این نظر نیز در جمع مدعیان قرار دارد. ابراهیمی 3 پنالتی نیز برای گسترشی ها گرفته است که دو تای آن تبدیل به گل شده است.

 

 

 

سوم – محسن یوسفی؛ 12 امتیاز

هافبک باتجربه مشهدی ها در بازی اخیر این تیم در برابر استقلال اهواز هر دو پاس گل تیمش را ارسال کرد تا تعداد پاس گل های خود را به عدد 6 برساند، یوسفی که پیش از این 5 بار نیز گلزنی کرده بود یک بار توانست برای یاران مهاجری پنالتی کسب کند تا 12 امتیازی شود و یکی از دو بازیکن حاضر در رده سوم ارزشمندترین ها نام بگیرد.

 

 

 

سوم – سجاد شهباززاده؛ 12 امتیاز

مهاجم آبی ها که در بازی های اخیر این تیم درخشش فوق العاده ای داشت در بازی برابر استقلال خوزستان به دلیل محرومیت در میدان حاضر نبود. سجاد تاکنون 6 بار موفق شده برای آبی ها گلزنی کند، 4 بار پاس گل ارسال کرده و 2 بار نیز اقدام به گرفتن پنالتی کرده است و اکنون با 12 امتیاز از بالانشین های این جدول محسوب می شود.

 

 

 

چهارم – امید عالیشاه؛ 10 امتیاز

کاپیتان جدید پرسپولیسی ها در روزی که چند نفر از بازیکنان باسابقه این تیم در میدان حاضر نبودند بازوبند سرگروهی این تیم را به بازو بسته بود، بازوبندی که بسیار برای او خوش یمن بود و امید توانست دو با پاس های خود هواداران پرسپولیس را غرق در خوشحالی کند، پاس کوتاه او و ارسال بلندش در بازی برابر سیاه جامگان دو بار پرسپولیسی ها را به گل رساند. او تاکنون 4 بار برای پرسپولیسی ها گلزنی کرده و 6 بار نیز اقدام به ارسال پاس گل کرده است.

 

 

 

چهارم – حسن بیت سعید؛ 10 امتیاز

مهاجم جنوبی ها در بازی این هفته تیمش در برابر استقلال تهران امید زیادی داشت تا بازهم با گل های خود هواداران این تیم را خوشحال کند اما بیت سعید به مانند بازی های اخیرخود نتوانست در این بازی نیز مثمرثمر واقع شود. او این روزها در جدول گلزنان نیز یک رقیب جدی پیدا کرده است. بیت سعید تاکنون 8 بار برای استقلال خوزستان گلزنی کرده و 2 بار نیز اقدام به کسب پنالتی کرده است. پنالتی هایی که تبدیل به گل شده است.

 

 

 

مهم ترین بازیکنان هفته

مهدی طارمی، امید عالیشاه، محمد ابراهیمی، محسن یوسفی، احسان پهلوان و حمیدرضا علی عسگری را می توان مهم ترین بازیکنان هفته بیست و چهارم دانست.

مهدی طارمی دو بار گلزنی کرد و یک پاس گل ارسال کرد، امید عالیشاه دو بار اقدام به ارسال پاس گل کرد، محمد ابراهیمی موفق شد هت تریک کند، محسن یوسفی دو بار در بازی اخیر تیمش با پاس های خود باعث به ثمر رسیدن گل شد، احسان پهلوان در بازی برابر گسترش فولاد دو بار گلزنی کرد و علی عسگری نیز در بازی برابر تیم سابق خود یک پاس گل و یک پنالتی از خود بر جا گذاشت.

 

بهترین خارجی ها

لوسیانو پریرا و لئورناردو پیمنتا را می توان بهترین خارجی های این هفته دانست، دو بازیکنی که بعد از نیم فصل به تیم های شان اضافه شدند و به سرعت موفق شدند خود را در جدول موثرترین بازیکنان وارد کنند، در این هفته پریرا یک گل برای سپاهانی ها به ثمر رساند و پیمنتا نیز پاس گل دوم این تیم را ارسال کرد.

 

شرح جدول

بازیکنان حاضر در لیگ برتر به ازای هر گل و پاس گل یک امتیاز مثبت دریافت می کنند. بازیکنانی که موفق به گرفتن پنالتی می شود در صورت گل شدن آن یک امتیاز مثبت(در حکم پاس گل) و در صورت گل نشدن آن نیز نیم امتیاز مثبت دریافت می کنند.