سوشا داشت مرا می کشت+تصاویر

حمیدرضا علی عسگری درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس می گوید: من فکر می کنم در این مسابقه خیلی بدشانس بودیم. به هیچ عنوان نباید می باختیم. با اینکه در 20 دقیقه پایانی نتوانستیم کار خاصی انجام دهیم و پرسپولیس تیم برتر بازی بود اما نباید شکست می خوردیم. تیم ما بازی های خوبی را انجام می دهد و موقعیت های زیادی را خلق می کند اما متاسفانه نمی تواند در نتیجه گیری موفق باشد.

 

آرزویم قهرمانی پرسپولیس است

او درباره عملکرد خوب خودش که با یک پاس گل و پنالتی گیری همراه بود، تاکید می کند: برای این بازی انگیزه داشتم اما آنطور نبود که تمام زندگی ام را گذاشته باشم تا بتوانم عملکرد خوبی انجام دهم. من از یکسری افراد در پرسپولیس ناراحتم. برخی هواداران خاص هم با من رفتار خوبی نداشتند اما به طور کلی در پرسپولیس بهترین دورانم را داشتم و الان هم آرزوی قهرمانی این تیم را دارم. من در بازی های دیگر هم عملکرد بدی نداشتم اما خوشبختانه در بازی گذشته بهتر کار کردم.

 

سوشا داشت مرا می کشت!

هافبک سیاه جامگان با اشاره به صحنه ای که منجر به خطای پنالتی سوشا مکانی روی خودش شد، اظهار می کند: سوشا واقعا در آن صحنه خیلی بد مرا زد. طوری به من ضربه زد که تا دقیقه 80 بازی گیج بودم. با اینکه دیده بودم سوشا مکانی از بالای سرم به بیرون از زمین رفت اما یادم رفته بود پرسپولیس 10 نفره است. بعد از آن از مسلمان پرسیدم چرا 10 نفره شده اید؟! همین حالا هم کمی گیج هستم و سرم درد می کند. شاید اگر ضربه سوشا چند سانتی متر آن طرف تر می خورد، جانم را از دست می دادم. خدا به من رحم کرد.

 

 

 

 

از مکانی دلخور نیستم

علی عسگری با بیان اینکه از مکانی دلخور نیست، می گوید: سوشا فشار زیادی را تحمل می کند. خیلی ها می گویند چرا او بعد از بازی از من عذرخواهی نکرد اما من انتظاری ندارم چون او را درک می کنم. هجمه زیادی روی سوشا قرار دارد و امیدوارم بتواند خیلی زود از این شرایط خارج شود.

 

امید به بقا

او صحبت هایش را با اظهارنظر درباره احتمال سقوط تیمش به پایان می برد: تیم ما در این فصل دچار بدشانسی شده و اگر اینطور نمی شد، الان در رده نهم یا دهم جدول بودیم. تلاش می کنیم د بازی های بعدی جبران کنیم و سقوط نکنیم. بازی با فولاد برایمان مرگ و زندگی است و انشاءالله همه چیز دست به دست هم می دهد تا بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم. شخصا امیدوارم در لیگ بمانیم.