موافق ماندن برانکوهستم اما فعلا نشده

حسین عبدی در رابطه با جلسه شب گذشته هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من مدتی در ایران حضور نداشتم اما به محض اینکه به تهران رسیدم به باشگاه رفتم تا جلسه ای را با طاهری و گرشاسبی تشکیل دهیم. در این جلسه به برخی از پرونده های حقوقی رسیدگی شد. همچنین از صبح امروز برای مرحله جدید تست گیری بازیکنان تیم «ب» پرسپولیس در زمین آزادی حاضر شدم که این مرحله تا عصر ادامه خواهد داشت.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که بحث تمدید قرارداد برانکو در جلسه شب گذشته هیات مدیره مطرح شد عنوان کرد: خیر. تا به امروز هیچ بحثی درباره تمدید قرارداد برانکو به صورت قطعی درهیات مدیره به تصویب نرسیده است. همان طور که گفتم جلسه دیشب به پرونده های حقوقی باشگاه مربوط می شد و ربطی به موضوع تمدید قرارداد برانکو نداشت. 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که خیلی ها بحث تمدید قرارداد برانکو را قطعی می دانند اما هیات مدیره از این موضوع ابراز بی اطلاعی می کند گفت: من بارها گفته ام که در شرایط فعلی مهم ترین اتفاق این است که روند صعودی پرسپولیس ادامه پیدا کند. البته برانکو نتایج خوبی کسب کرده و اکثر اعضای هیات مدیره موافق تمدید قرار داد او هستند اما همان طور که گفتم این مساله در هیات مدیره مطرح نشده و احتمالا به پایان فصل موکول خواهد شد. نباید تمرکزمان را در شرایط حساسی که تیم قرار دارد روی چنین مسائلی بگذاریم.

عبدی در واکنش به برخی انتقادها مبنی بر اینکه اعضای هیات مدیره پرسپولیس اکثرا در سفر هستند گفت: به هیچ عنوان این طور نیست. قرار نیست ما هر هفته جلسه هیات مدیره برگزار کنیم. با مسئولان باشگاه استراتژی آینده را مشخص میکنیم و تقسیم وظایف انجام می شود. بعد از آن هم هرکسی به وظیفه خود عمل می کند. من هم، هم اکنون درگیر موضوع استعدادیابی هستم که کار بسیار بزرگی است.

وی در پاسخ به این سوال که مدیریت باشگاه برای برتری در دربی پایتخت پاداشی برای بازیکنان در نظر می گیرد بیان داشت: قطعا این اتفاق رخ خواهد داد و هفته آینده در جلسه ای که داریم در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد. فعلا مهم ترین موضوع این است که پرسپولیس در بازی با ملوان به برتری برسد و پس از آن برای یک بازی خوب مقابل استقلال خودش را آماده کند.

عبدی در پاسخ به این سوال که باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به شکایت دایی برای عدم پرداخت مالیاتش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: من در این مدت که این اتفاق افتاده در ایران حضور نداشتم و خیلی از جزئیات پرونده اطلاع ندارم. اما در جلسه دیروز صحبت هایی در این باره شد. با این حال به نتیجه خاصی نرسیدیم و قرار شد در جلسات بعدی به این موضوع رسیدگی شود. در هر صورت هر مربی یا بازیکنی که با باشگاه قرار داد می بندد انتظار دارد طبق قراردادی که امضا کرده با او رفتار شود. شاید دایی هم به خاطر همین موضوع شکایت کرده است. چون آن زمان که این قرارداد بسته شده هیات مدیره فعلی حضور نداشته است.

وی در پایان افزود: مثلا شخص خودم بارها با پرسپولیس قرارداد بستم اما نتوانستم مبلغ کامل قراردادم را دریافت کنم اما امسال که خودم در هیات مدیره بودم با سایر دوستان تلاش کردیم شرایطی را فراهم کنیم که باشگاه به تمام تعهدات خود تا پایان فصل عمل کند. اگر این اتفاق بیفتد یک کار بزرگ انجام شده چون ما هم می توانستیم مثل دوستانی که در گذشته حضور داشتند اقدام خاصی انجام ندهیم و در پایان خیلی راحت بگوییم پولی موجود نیست.