رضا شاهرودی در واکنش به اظهارات مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان که عنوان کرده شاهرودی نقشی در تمرینات تیم ندارد،  اظهار داشت: این آقا اصلا در حدی نیست که اسم من را بیاورد. یادش رفته روزی که به دفترش رفتم چه حرف هایی زد. آرزویش بود که ما را از نزدیک ببیند کنار ما بایستد و با ما عکس بگیرد. 

وی افزود: این قبیل افراد در ورزش مثل بادی هستند که می وزند و می روند و حتی اسم شان هم در یادها نمی ماند. رضا شاهرودی ها هستند که زحمت این فوتبال را کشیده اند و مردم برایشان ارزش قائل هستند. 

مربی تیم سیاه جامگان درباره اینکه مطالباتش از سوی این باشگاه پرداخت نشده خاطرنشان کرد: من از داماد این آقا چک دارم آن هم به تاریخ پنج 12 اگر توانستم آن را نقد کنم که هیچی اگر هم نشد این ارقام اصلا برای ما مطرح نیست. فقط این را می گویم که چک یعنی شخصیت افراد. وقتی چکی برگشت می خورد چه معنی برای کسی که چک در دستش است به وجود خواهد آمد. 

وی افزود: کل مبلغ چک 30 میلیون تومان است اما حالا که این حرف ها را می زنند بدانند که وقتی حکم جلب صاحب چک را گرفتم و تصویر چک را در روزنامه ها منتشر کردم حساب کار دست شان می آید. 

شاهرودی در پایان تاکید کرد: من با فرهاد کاظمی به این تیم رفته ام و به خاطر او کنار این تیم حضور داشتم. کاظمی گفت قرارداد ببند من هم بستم حالا هم با فرهاد کاظمی طرف هستم. قبل از عید قول داده بودند آپارتمان به ما بدهند تا بخشی از قراردادمان از این طریق تسویه شود که آن هم نمی دانیم چه شد.