قلعه نویی: 90 درصد راه صعود را رفته‌ایم

امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی دو بر صفر تراکتورسازی در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور، گفت: خدا را شکر می‌کنم از هواداران خوبمان تشکر می‌کنیم. یاد قدیم‌ها افتادیم ورزشگاه کمی حال و هوای پرشورها را داشت. وضعیت خوب فوتبالی را با تشویق ‌هواداران به دست آوردیم.

وی ادامه داد: با آمدن سروش در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم. در دفاع عالی بودیم و حریف کوچکترین موقعیتی نداشت. خدا را شکر تا به امروز 9 امتیاز گرفتیم و 90 درصد راه صعود را طی کردیم امیدوارم در دو بازی بعدی هم موفق باشیم تا برای اولین بار به مرحله بعد صعود کنیم. بازیکنان خوب بازی کردند و بهترین عملکرد را داشتند.

قلعه نویی در مورد اینکه در نیمه اول تیمش یک مقدار ساکن بازی می‌کرد اما در نیمه دوم بازی روان‌تری انجام داد، عنوان کرد: اینطور نیست ما در نیمه اول هم فرصت‌های خوبی داشتیم امروز اگر سروش را در نیمه اول بازی ندادیم به این خاطر بود می‌خواست از او در ادامه لیگ استفاده کنیم تا مصدومیتش تشدید نشود. جا دارد از تلاش‌های کادر پزشکی که مصدومان را در کمترین زمان به ما می‌رسانند تشکر کنیم. وقتی بازی گره خورد مجبور شدم سروش را به زمین بیاوریم و از توانایی‌های فنی او استفاده کنیم خودم می‌دانم مشکل زانو بسیار حساس است چرا که هفت هشت عمل در آن انجام داده‌ام. اگر بازی مساوی می‌شد کارمان به اما و اگر می‌کشید برای همین تصمیم گرفتیم سروش را به زمین بیاوریم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه تأکید کرد: تا فردا می‌توانیم خوشحالی کنیم بعداز آن باید به فکر بازی مقابل ذوب‌آهن باشیم. ای کاش سازمان لیگ در برنامه جایی برای نفس کشیدن می‌گذاشت. اکنون تیم‌های آسیایی خسته هستند و ما اصلاً فرصتی برای فکر کردن نداریم امروز در رختکن ریکاوری کردیم. خوشبختانه بازیکنان شرایط را درک کرده‌اند و به خوبی تمرین می‌کنند. یکی از دوستان خوب‌مان هم که قبلاً به تیم پاداش داده بود قرار است فردا بار دیگر پاداش بدهد که جا دارد از او تشکر کنیم.

وی در مورد برگزاری دیدارهای تیمش مقابل الهلال در کشور ثالث اظهار داشت: امیدوارم ایرانی‌های حاضر در امارات در بازی که در امارات برگزار می‌شود از ما حمایت کنند و می‌دانید که هواداران آذری هم در امارات و هم در عمان به حمایت تیم‌مان می‌آیند باید خودمان را با این وضعیت وفق دهیم به هر حال این هم شرایط خاصی است که به وجود آمده ما هواداران پرشوری داریم امیدواریم آنها از ما حمایت کنند تا دغدغه مالی تیم هم کمتر شود. می‌دانید هزینه‌های دو بازی خارج از خانه بیش از 500 میلیون تومان هزینه بیشتر به تیم تحمیل کرده است.