حدادی فر: به من گفتند مشکل ذوب آهن!

کاسه صبر حدادی‌فر سرانجام و پس از بازی مقابل بنیادکار لبریز شد و حرف‌هایی زد که پیش‌تر از او نشنیده بودیم. علیه یکی از مسئولان باشگاه که او را عامل اصلی شکست مقابل گسترش فولاد خطاب کرده بود!

 

با حدادی فر که طی سال‌های اخیر یکی از کلیدی ترین بازیکنان ذوب آهن بوده، صحبت کردیم. او البته نامی به زبان نیاورد اما مشخص بود که منظورش چه کسی است.

 

حرف های حدادی فر پیش رویتان است:

 

* شهر را شلوغ کردی. چه اتفاقی افتاده؟

- نه، من که حرفی نزدم.

 

* اما بعد از بازی با بنیادکار ناراحت بودی و از یک مسئول در باشگاه ذوب آهن انتقاد کردی. ماجرا چه بود؟

- نمی‌دانم چرا این اتفاق برای من رخ داد، من که در این 14، 15 سال اخیر همیشه سعی کردم بهترین بازی‌ام را برای ذوب آهن انجام بدهم. متاسفانه بعد از بازی با گسترش فولاد تبریز روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. بعضی از مسئولان باشگاه عنوان کردند که مشکل تیم من هستم و نباید در ترکیب باشم.

 

* واقعا؟! مگر ذوب آهن بازیکنی بهتر از تو در پست هافبک دارد که تو در ترکیب نباشی؟

- نمی‌دانم، واقعا نمی‌دانم اما روزها به سختی برایم گذشت. برای من که خودشان شاهدند طی سال‌های اخیر از چه پیشنهادهایی گذشتم و در ذوب‌آهن ماندم. مگر من چه کار کردم که این هجمه را علیه من به راه انداختند؟

 

* دقیقا نمی‌گویی که چه حرف‌هایی در مورد تو به زبان آوردند؟

- بعد از باخت به گسترش فولاد مرا عامل اصلی ناکامی تیم قلمداد کردند. منظورم کادر فنی نیست، برخی از مسئولان باشگاه است. این در حالی است که من قبلاً قهرمان ملی بودم و آقایان از افتخارات ملی‌ام صحبت می‌کردند. نمی‌دانم چرا اما احساس می‌کنم عده‌ای با من رو راست نیستند و حرف‌هایی که پشت من می‌زنند با صحبت‌هایی که در حضورم انجام می‌دهند تفاوت دارد.

 

* انگار خیلی ناراحت هستی؟

- باید هم ناراحت باشم. می‌دانید چرا؟ چون افرادی از من انتقاد کردند که به هیچ وجه فوتبالی نیستند. اگر این صحبت‌ها توسط افراد فوتبالی انجام می‌شد قضیه طور دیگری بود اما موضوع ناراحت‌کننده این است که آدم‌های غیرفوتبالی این مسائل را مطرح می‌کنند.

 

* با این حساب باید منتظر جدایی تو پس از سال‌ها از ذوب آهن باشیم؟

- من اصل اهل گلایه نبودم و نمی‌خواستم در این مقطع در مورد این مسائل صحبت کنم، ولی در نهایت صبرم تمام شد. بهتر است مسئولان هفت بازی دیگر مرا تحمل کنند و در پایان فصل اجازه بدهند تا از ذوب‌آهن بروم. امیدوارم به من کمک کنند تا جدا شوم و جایی بازی کنم که دیگر مجبور نباشم این شرایط و این صحبت‌ها را تحمل کنم.

 

* شایعه شده که یحیی گل‌محمدی هم از تو انتقاد کرده. واقعیت دارد؟

- گل‌محمدی؟ به هیچ وجه. او را از صمیم قلب دوست دارم. ‌ای کاش همه مثل آقا یحیی صاف و ساده بودند. البته این شایعه مطرح شده که کادرفنی از من انتقاد کرده، در صورتی که این موضوع صحت ندارد. به‌هیچ عنوان اعضای کادرفنی از من انتقاد نکردند و باز هم می‌گویم که‌ ای کاش بعضی‌ها مثل گل‌محمدی صاف و ساده بودند و حرف‌های‌شان را تغییر نمی‌دادند.