کمالوند: تراکتور توانایی قهرمانی دارد

فراز کمالوند عصر پنج شنبه در نشست خبری پیش از بازی سرمربی های تیم های گسترش فولاد تبریز و راه آهن یزدان با بیان اینکه بازی سختی برابر تیم راه آهن داریم، افزود: تیم هایی همچون راه آهن در خطر سقوط هستند و برای  همین انتحاری بازی می کنند چراکه چیزی برای از دست دادن ندارند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های خاصی برای بازی با راه آهن داریم، ادامه داد: اگر برنامه هایم دقیق اجرا شود و بازیکنان از موقعیت ها به خوبی استفاده کنند می توانیم پیروز شویم و با کسب سه امتیاز دیگر به رده های بالای جدول برسیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص محروم ها و مصدوم های تیمش گفت: محروم به لطف خدا نداریم ولی نصرتی تنها مصدوم ما است که برایش دعا می کنم تا هرچه سریعتر بهتر شود.

کمالوند با اشاره به اینکه نباید مغرور پیروزی های اخیرمان باشیم، افزود: انتظارات از گسترش فولاد بالا رفته است و این کار را مشکل می کند، البته بازیکنان من نیز باهوش هستند و از ابتدای فصل گفتم که به جدول نگاه نمی کنم و سعی می کنیم کار خودمان را بکنیم.

گفتنی است، دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و راه آهن یزدان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، فردا جمعه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار می شود.