رئیس فدراسیون فوتبال پس از برگزاری نشست مشترک با کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران حاضر شد و به صورت کلی به بعضی از سئوالات پاسخ داد اما از آنجایی که پاسخ‌های کفاشیان خیلی مبهم و کلی بود یک بار دیگر با رئیس فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم و با کلی دردسر و  من بمیرم تو بمیری ، موضوع نشست مشترکش با کی‌روش و جزئیات این نشست را از زبان وی بیرون کشیدیم که ماحصل این گفت و گو پیش روی شماست:‌

آقای کفاشیان جلوی درب فدراسیون خیلی کلی و مبهم صحبت کرده اید؟

کجای حرف‌هایم مبهم بوده که متوجه نشده اید؟

 همین که گفتید من ثبت نام نکرده ام و  کی‌روش ماندنی نیست .

خب کجای این مبهم است؟‌

 عدم ثبت نام شما چه ارتباطی با رفتن کی‌روش دارد؟

اگر شما دوست دارید این قضیه را به هم ربط دهید عیبی ندارد اما منظور من تمایل کی‌روش برای تعیین تکلیف در خصوص آینده کاری اش بود . حرف کی‌روش این بود که بلاتکلیفی فعلی فوتبال را آزار می دهد و همین موضوع برای کی‌روش غیرقابل تحمل است. در ضمن کمبود امکانات هم مثل همیشه گزینه اولی بود که مورد توجه کی‌روش قرار داشت و درباره آن به طور مرتب سئوال می کرد و تاکید داشت که باید این اتفاق رخ دهد و تیم‌ملی صاحب یک زمین ایده آل شود. دیگر کاری ندارید من گرفتارم

آقا اصل موضوع را به ما نگفتید؟

اصل موضوع چیه ؟‌

زمین تمرین و این حرف‌ها بماند. درد اصلی کی‌روش چی بود؟

کی‌روش سرماخورده بود یا مسموم شده بود.

حاج آقا من از پول حرف می‌زنم کی‌روش چقدر پول می‌خواهد؟

شما که متن جلسه را بهتر از من می دانی بنویس دیگه.

 می خواهیم از زبان شما بشنویم؟‌

ماندن کی‌روش و دستیارانش تا پایان سال دست کم ده میلیارد هزینه دارد. اگر بخواهیم کلیه خواسته‌های تدارکاتی ، اردویی و در کل پشتیبانی مدنظر کی‌روش را اجابت کنیم چیزی در حدود پانزده میلیارد تومان هزینه احتیاج دارد. در واقع علاوه بر رفع بلاتکلیفی اگر دوست داریم کی‌روش بماند با 25 میلیارد هزینه کنیم. ماندن کی‌روش اینقدر آب می‌خورد و اگر بخواهید بماند باید این مقدار هزینه را کنید.

 یعنی این پول باید از کجا تامین شود؟

اگر دولت و وزارت ورزش خواستار تداوم حضور کی‌روش و رفتن به جام‌جهانی هستند باید در این مسیر کمک حال کی‌روش باشند.

 بالاخره چه باید کرد؟

حالا تا روز شنبه و حضور کی‌روش در جلسه هیأت رئیسه فدراسیون صبر می کنیم تا نظرات دوستان را هم بشنویم. بعد از شنیدن نقطه نظرات بقیه در این باره تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

 تکلیف اسپانسر البسه تیم‌ملی هم معلوم شد؟

آره با تقدیر از آل‌اشپورت چون دیگر امکان همکاری با این برند را نداشتیم ترجیح دادیم برند جدید جیووا را تجربه کنیم . به زودی این برند را روی پیراهن های تیم‌ملی خواهید دید.

از کی؟

از اردوی بعدی این برند اسپانسر تیم است. فکر می‌کنم اوایل خرداد ماه باشد.

افشین پیروانی استعفا داده ؟

نمی دانم از کدام استعفا حرف می‌زنید اطلاعی از این حرف ها ندارم.

 درگیری لفظی اسدی و پیروانی؟

شرمنده من باید قطع کنم خداحافظ.