بیرانوند دوم را درخوزستان کشف کردم
سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: از هوادارن تشکر می‌کنم. از طرف جامعه فوتبال و محروم بقال‌زاده از استقبال مردم تشکر می‌کنم. امروز در مراسم تشییع دیدم مردم چه حضور پرشوری داشتند. ما در فوتبال از خانواده دور هستیم و شرمنده آنها می‌شویم امیدوارم در مراسم‌های تشیع‌مان حضور مردم پر شور باشد تا شرمنده آنها نشویم امروز خیلی حرص می‌خوردم و احتمال داشت سکته کنم اما می‌دانستم اگر این اتفاق بیفتد نگران نبودم چرا که می‌دانستم مردم شریف خوزستان پشت سر ما هستند.می واهم اولین نفری باشم که قهرمانی استقلال خوزستان را تبریک می‌گویم. بازیکنان جوان و کم بضاعت خوزستان فوتبالی بازی کردند که فراتر از تیمی بود که قهرمان لیگ می‌شود.

وی افزود:بازیکنان من بر اثر بی تجربگی در برابر تیم های دندان مسلح بازی ها را واگذار می کنند.امروز از تماشاگران عزیز استقلال تشکر می کنم که پس از هر بازی مرا مورد تشویق و لطف قرار می دهند.اگر فدراسیون و کمیته اداوران بازی های ما برایشان اهمیت دارد باید بهترین داوران را برای ما بگذارند. امروز داور ما خیلی خوب بود.ما باید امروز برنده می شدیم. استقلال خوزستان فقط گل زد و روی تجربه بازی را بردند. من افتخار می کنم به بازیکنان جوان خودم که در مقابل تیم قهرمان لیگ پانزدهم این طور بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقال اهواز خاطرنشان کرد:تیم استقلال خوزستان یک بازی مستقیم را در دستور کار قرار داده بود. فوتبال برای خوزستان است اگر خوب مدیریت شود.خوزستان حق داشتن 5 تیم را در لیگ برتر دارد نه 3 تیم. خوزستان حرف اول را در فوتبال می زند اما بچه های تیم من به خودباوردی نرسیده اند.من 40 سال حیثیت خودم و خانواده ام را گذاشتم تا آیندگان بدانند استقلال اهواز چطور از لیگ حذف شد.اگر فدراسیون فوتبال امروز بگوید 15 بازیکن تو نمی توانند بازی کنند من می توانم فردا 15 بازیکن دیگر در خوزستان پیدا کنم این جا استعداد زیاد است. من بیرانوند دوم را در خوزستان کشف کردم. الان چک های میلیاردی در دست باشگاه های لیگ برتر است تا لیگ تمام شود و بازیکنان مرا جذب کنند انقدر که این بازیکنان خوب ظاهر شدند.