انتخابی شرکت نکنند به مسابقات المپیک نمی بریم

منصور برزگر در این باره عنوان کرد: سید احمد محمدی در دو سال اخیر با حمایت کادر فنی تیم ملی توانست صاحب دوبنده تیم ملی شود و در سال‌های اخیر شورای فنی بیشترین استثناء را در مورد وی قائل شده است اما این بار وقتی کادر فنی که دقیقاً در جریان برنامه‌های وی قرار دارد اعلام می‌کند که وی شرایط لازم برای شرکت در انتخابی روز 27 فروردین ماه را دارد پس باید در انتخابی شرکت کند.

دارنده مدال نقره المپیک با بیان اینکه بین مدال جهانی و المپیک تفاوت فاحشی وجود دارد، گفت: محمدی بداند که مدال المپیک بالاترین رتبه‌ای است که یک ورزشکار می‌تواند به آن برسد و محمدی اگر این روزها شانس حضور در المپیک را دارد به‌ خاطر دوسال اعتماد کادر فنی بوده است بنابراین بهتر است با احترام به نظر کادر فنی از مسیر خود خارج نشود چون خودش ضرر می‌کند نه کشتی.

وی خاطرنشان کرد: همه رسانه‌ها و مردم می‌دانند که ما در دو سال اخیر بیشترین همکاری را محمدی داشته‌ایم ولی کشتی‌گیر نمی‌تواند برای کادر فنی تعیین تکلیف کند و  هر کشتی‌گیری که راهی المپیک شود نمی‌تواند بگوید قطعاً مدال کسب می‌کند بنابراین اگر در نهایت لازم باشد تصمیمات دیگری خواهیم گرفت.

برزگر در مورد شرایط رضا یزدانی گفت: با توجه به نظر مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد یزدانی باید به پزشک متخصص مراجعه کند و پس از اعلام نظر پزشکان می‌توان در این مورد صحبت کرد اگر مصدومیت وی تایید شود طبق فرآیند عمل می‌کنیم و در غیر این صورت یزدانی هم باید در انتخابی شرکت کند.

دارنده مدال طلای جهان در مورد شرایط قاسم رضایی در کشتی فرنگی اظهار داشت: رضایی یک کشتی‌گیر منطقی است که با داشتن مدال‌های جهانی و المپیک می‌داند که از شرکت در مسابقات انتخابی سود می‌برد و ضرر نخواهد کرد.