حمید علیدوستی، سرمربی تیم ملی نوجوانان با حضور در پشت صحنه سریال شهرزاد عکسی به یادگار با دختر خود گرفته است.

 

ترانه علیدوستی یکی از نخبه های بازیگری ایران است همان طور که پدر در فوتبال یکی از چهره های تکرار نشدنی بود و می شود از او به عنوان یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایران یاد کرد.

در روز نظر سنجی بهترین مهاجم بعد از انقلاب ترانه علیدوستی در فضای مجازی خیلی تلاش کرد که رای ها را به سود پدر برگرداند اما طبیعی بود حمید علیدوستی همانند خیلی از نخبه ها رای نیاورد. مثل مجید نامجو مطلق.

 

واقعیت این است نوجوانان و جوانانی که پای برنامه 90 می نشینند بازی حمید علیدوستی و حمید علیدوستی ها را ندیده اند و آنهایی هم که دیده اند وقتی برنامه 90 پخش می شود به قول مجید نامجو مطلق مشغول استراحت هستند تا صبح فردایش بر سر محل کار حاضر شوند.

 

شاید ترانه از اینکه پدر در نظر سنجی برنامه 90 انتخاب نشد ناراحت بود اما پدر نه. حمید علیدوستی در این باره می گوید: «مهم این است که در مدت زمانی که کار می کنی و حضور داری بهترین باشی. همین کافی است.»

 

بازی این روزهای ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد چشم نواز است. مثل همه بازی های قبلی این هنرمند. پدر هم روزهای سخت و پرالتهابی را می گذارند و می کوشد تیم ملی نوجوانان را به جام جهانی رهنمون کند.

 

 حضور پدر در کنار دختر آرامش بخش است، البته برای هر دو.