رسول خوروش در مورد درگیری پیش آمده بین محرم نویدکیا و استیماچ اظهار داشت: کدام درگیری؟ برخی در آستانه بازی با استقلال می خواهند به تیم حاشیه وارد کنند. نویدکیا همراه تیم به ازبکستان نرفته بود و در جریان اتفاقات آنجا نبود. وقتی در تمرین حاضر شد دید بازیکنان استیماچ در مورد یک موضوعی که در ازبکستان پیش آمده بود می خندند. نویدکیا هم به بازیکنان تذکر داد تیم باخته و در‌آستانه حذف از آسیا است و شما نباید بخندید. در این تذکر استیماچ هم شنوا بود. این مسئله ای نیست که این همه آن را بزرگ می کنند.

سرپرست سپاهان ادامه داد: اگر مشکلی در تیم بود چرا محرم نویدکیا قرار است همراه تیم به تهران بیاید. او مصدوم است اما چون از نظر روحی برای تیم وزنه به شمار می رود همراه تیم به تهران می آید.

خوروش در پاسخ به این سوال که گفته می شود شرایط سپاهان برای بازی با استقلال خوب نیست و این تیم از پیش باخته به حساب می آید گفت: کسانی این حرف را می زنند که سپاهان را باور ندارند. سپاهان همیشه سپاهان است. این را بدانید که استقلال را سورپرایز می کنیم. همان طور که مقابل پرسپولیس با قدرت حاضر شدیم.

وی همچنین در مورد اینکه گفته می شود شرایط سپاهان به دلیل دخالت های محرم نویدکیا خراب شده و باند او در تیم با استیماچ خوب نیستند تاکید کرد: اصلا این وصله ها به تیم ما نمی چسبد. نه باندی داریم نه هیچ چیز. نویدکیا همیشه دلسوز سپاهان است.