مظلومی:اگر غفلت کنیم بازی را باخته‌ایم

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: درباره بازی با سپاهان خیلی‌ها تصور می‌کنند که این تیم وضعیت خوبی در جدول ندارد، اما ما برعکس این قضیه فکر می‌کنیم، سپاهان همیشه سپاهان است و اگر غفلت کنیم بازی را باخته‌ایم.

وی ادامه داد: ما کاری به جدول رقابت‌ها نداریم و اصلا به آن نگاه نمی‌کنیم، توجهی‌ هم به بازی‌های گذشته نداریم و احترام زیادی برای سپاهان قائل هستیم. قطعا بازی را بسیار جدی خواهیم گرفت چرا که به 3 امتیاز آن نیاز شدیدی داریم. انشاءالله با توکل به خدا و حمایت هواداران 3 امتیاز بازی را به دست می‌آوریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: سپاهان تیمی کاملا تاکتیکی است که از مهره‌های تاثیرگذاری بهره می‌برد، این تیم نقاط ضعفی هم دارد که ما در تمرینات روی آن کار کرده‌ایم. باید بتوانیم در بازی فردا از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم، استفاده مطلوب ببریم.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا از 7 بازیکن 2 اخطاره تیمش در بازی فردا استفاده خواهد کرد یا نه، عنوان کرد: نه، ما که نمی‌توانیم همه 7 بازیکن 2 اخطاره تیم‌مان را بیرون بگذاریم. هرگز این بازی را فدای دربی نخواهیم کرد و تا آنجا که ممکن باشد از بازیکنان 2 اخطاره خود استفاده خواهیم کرد، البته به خود آنها مربوط می‌شود که در زمین به چه شکل عمل کنند، آنها باید احتیاط کنند که از بازی بعد محروم نشوند، ضمن اینکه 3 امتیازی بازی با سپاهان از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند هم از شرایط جدولی و هم از لحاظ روحی و روانی قبل از دربی برای ما بسیار خوب باشد.

وی در ادامه مصاحبه‌اش درگذشت بقال‌زاده پیشکسوت فوتبال خوزستان را تسلیت گفته و درباره استقبال هواداران از بازی فردای تیمش عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی من کمی نگران هستم و امیدوارم هوا تا فردا بهتر شود و باران نبارد. اگر هوا خوب باشد مطمئنا هواداران بیشتری به ورزشگاه خواهند آمد. هرچند ساعت بازی هم زمان خوبی است و کارمندان  و دانش‌آموزان می‌توانند به ورزشگاه بیایند. ما به حمایت هواداران خود نیاز داریم و امیدواریم با حضور آنها بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سوال که آیا در بازی فردا، تیمش احتیاط را در دستور کار قرار خواهد یا نه، تصریح کرد: در صحبت‌هایم گفتم هرگز بازی فردا را فدای دربی نمی‌کنم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا فردا برنده بازی باشیم، رقیب‌مان استقلال خوزستان به صدر جدول رسیده و اگر غفلت کنیم صدر را از دست داده‌ایم. باید حتما با کسب 3 امتیاز صدر جدول را از استقلال خوزستان پس بگیریم.

مظلومی همچنین راجع به شایعه اختلافش با آرش برهانی که منجر به نیمکت‌نشینی طولانی‌مدت این بازیکن شده است، یادآور شد:‌من با هیچ بازیکنی مشکل ندارم. اگر آرش برهانی در بازی قبل در لیست 18 نفره نبود به خاطر دوری‌اش از چند جلسه تمرین تیم بود. ما هر بازیکنی که در تمرینات آماده‌تر باشد را به میدان می‌فرستیم و با آرش برهانی هم هیچ مشکلی نداریم، تا آنجا که نیاز باشد، از همه پتانسیل تیم‌مان استفاده می‌کنیم ضمن اینکه خوب تمرین کردن و نظم و انضباط حرف اول را در تیم ما می‌زند. آرش برهانی بازیکن خوب و باتجربه‌ای است و در ادامه راه می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

وی در واکنش به این سوال که با توجه به درخشش وحید طالب‌لو در بازی با استقلال خوزستان آیا باز هم مهدی رحمتی فردا دروازه‌بان استقلال خواهد بود، گفت: در بازی فردا مشخص می‌شود کدام یک درون دروازه می‌ایستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه مقابل سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا او قصد دارد بازیکنان دو اخطاره‌اش را نیمکت‌نشین کند، عنوان کرد: تاکید می‌کنم من نمی‌خواهم همه بازیکنان 2 اخطاره خود را بازی ندهم، در آن صورت بازیکنی نخواهم داشت. ما برای بازی فردا احتیاط نمی‌کنیم بلکه بازیکنان را توجیه می‌کنیم که در زمین بیشتر مراقب باشند و این مسئله هم به خودشان بستگی دارد.

مظلومی درباره نفرات آسیب‌دیده تیمش نیز افزود: متاسفانه کریمی دچار مصدومیت شده و 2،3 هفته‌ای با ما نخواهد بود. روزبه چشمی هم که اطلاع دارید 6 ماه دیگر به میادین باز می‌گردد.  برای او آرزوی سلامتی دارم ضمن اینکه لازم می‌دانم تشکری از کادر پزشکی تیم داشته باشم که بازیکنان را آماده در اختیار کادر فنی قرار می‌دهد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا باشگاه از او آن طور که باید برای تمدید قرارداد حمایت نمی‌کند، اظهار داشت: در حال حاضر من به شرایط فعلی تیمم فکر می‌کنم و اینکه بتوانیم با قهرمانی کارمان را تمام کنیم. من روز اولی که کارم را شروع کردم گفتم، هدفم کسب سهمیه است، خوشبختانه فینالیست جام حذفی هستیم و در لیگ هم صدرنشین هستیم. خدا کمک کرد بالاتر از انتظار ظاهر شدیم و انشاءالله فصل را با جام تمام خواهیم کرد. این را هم بگویم که قرارداد من 2 ساله است و نیاز به تمدید قرارداد ندارد. قرارداد من در هیئت فوتبال ثبت شده و زمان آن هم 2 ساله است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان تاکید کرد: میثم مجیدی هیچ اخطاری ندارد و در جام حذفی کارت زرد گرفته است.