کار برانکو سخت شد/پرسپولیس انتخاب دوم بیرانوند‌

برانکو به تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده و مسلما در پایان فصل جذب یک ‌دروازه‌بان شش‌دانگ یکی از برنامه‌های اصلی این مربی کروات خواهد بود.

 

عملکرد ضعیف سوشا مکانی و حاشیه‌های ناتمام این دروازه‌بان باعث شد تا پرسپولیس در نیم‌فصل برای جذب علیرضا بیرانوند به آب و آتش بزند اما مخالفت باشگاه نفت ‌سرخ‌پوشان را در جذب این ‌دروازه‌بان ملی‌پوش ناکام گذاشت.

 

بیرانوند علی‌رغم میل باطنی خود در نفت ماندنی شد اما پرونده انتقالش به پرسپولیس بسته نشد و با گذشت چند ماه از نقل و‌انتقالات نیم فصل هنوز هم خیلی‌ها آینده ‌دروازه‌بان ملی‌پوش نفت را در قفس توری ‌سرخ‌پوشان می‌بینند.

 

بیرانوند از شرایطش در باشگاه نفت به هیچ‌عنوان راضی نیست و به احتمال فراوان آخرین فصل حضورش در این باشگاه تهرانی را سپری می‌کند اما جدایی او نمی‌تواند تضمینی برای حضور در پرسپولیس باشد.

 

پرسپولیسی‌ها برای این‌که به خواسته خود برسند باید امیدوار باشند تا از اروپا پیشنهاد خوبی به بیرانوند نرسد، چرا‌که ‌دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان به دنبال حضور در فوتبال اروپاست و در صورت دریافت یک پیشنهاد خوب از تیم‌های اروپایی بدون‌شک پیشنهادات داخلی را رد خواهد کرد.

 

بیرانوند که به تازگی مورد‌توجه یک تیم پرتغالی قرار گرفته در خصوص آینده خود این‌طور می‌گوید: «فعلا که تمرکزم روی بازی‌های نفت است اما این یک خبر خوشحال کننده است که باشگاه‌های اروپایی بازی‌های مرا در تیم ملی و نفت زیر نظر دارند و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک بتوانم خودم را به معتبرترین تیم‌های اروپا برسانم. من از ابتدای فوتبالم گفته بودم که هدفم بازی کردن در اروپا‌ست و برای رسیدن به این هدفم هر کاری لازم باشد، می‌کنم. نیتم این است که ان‌شاءالله در پایان این فصل از ایران خارج شوم و پله‌های ترقی را هر‌چه سریع‌تر طی کنم.»

 

با توجه به اظهارات شفاف بیرانوند مسلما پرسپولیسی‌ها در پایان فصل برای جذب دروازه‌بان نفتی‌ها کار سختی خواهند داشت و به احتمال فراوان باید از همین حالا گزینه دیگری را زیر‌نظر بگیرند.

 

مسلما برانکو به هیچ‌عنوان دوست ندارد اتفاقات نقل و انتقالات نیم‌فصل برایش تکرار شود و در آخرین لحظات مجبور به جذب یک دروازه‌بان نه‌چندان خوب خارجی شود.‌