اصلی ترین رقیب ما برای قهرمانی پرسپولیس است

 رحیم زهیوی ابتدا در خصوص پیروزی استقلال خوزستان در دربی اهواز اظهار داشت: «ما می‌دانستیم که بازی بسیار سختی درپیش داریم. خیلی‌ها تصور می‌کردند تیم ما با چهار گل استقلال اهواز را شکست خواهد داد، ولی عبدالله ویسی قبل از بازی به ما گفت که حتی اگر با یک نیم گل هم برنده شویم، به صدر جدول می‌رویم و گرفتن سه امتیاز بسیار مهم است. حریف هم فراتر از حد انتظار بازی کرد و عملکرد خوبی داشت. به اعتقاد من جایگاه استقلال اهواز اینجای جدول نیست.»

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال خوزستان قهرمان خواهد شد، خاطرنشان کرد: «قهرمان شدن سخت نیست و تا همین‌جا خیلی خوب جلو آمده‌ایم. خیلی‌ها می‌گفتند استقلال خوزستان سقوط می‌کند، ولی خوشبختانه خودمان را ثابت کردیم. مطمئن باشید تیم ما یا قهرمان می‌شود یا نایب قهرمان و حتی سوم هم نمی‌شویم. حس من این است که در آخرین هفته که باید مقابل ذوب‌آهن بازی کنیم، بازی سرنوشت‌ساز ما برای قهرمانی خواهد بود. احساسم می‌گوید ما برای قهرمان شدن به آن بازی نیاز داریم و امیدوارم در نهایت قهرمان شویم.»

 

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد عدم موفقیت بیت سعید در گل زدن خاطرنشان کرد: «من همیشه به بیت سعید روحیه می‌دهم و او آقای گل تیم ماست. حسن از لحاظ روحی هم شرایط خوبی دارد، ولی معتقدم در این بازی‌ها موقعیت گل برایش ایجاد نشده است که موفق به گل زدن شود.»

 

وی در پایان در مورد اینکه کدام تیم حریف اصلی استقلال خوزستان در راه رسیدن به قهرمانی است، گفت: «من معتقدم پرسپولیس اصلی‌ترین رقیب ماست.»