محمدحسین حمیسی دررابطه با برگزاری جلسه شورای تامین در سازمان لیگ اظهار داشت:در این جلسه مصوبات خوبی داشتیم و هماهنگی ها برای هرچه بهتر برگزار شدن دربی 82 انجام شد. امیدواریم این دیدار مثل هر سال به خوبی و خوشی برگزار شود و فارغ از هر نتیجه ای که به دست می آید هواداران بتوانند به راحتی بازی تیم خود را تماشا کنند.

وی ادامه داد: تمام ابعاد برای سهولت حضور تماشاگران در این دیدار دیده شده و همچنین از نظر امنیتی تمهیدات خوبی اندیشیدیم تا خدای نکرده اتفاقات دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تکرار نشود. 

رئیس حراست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در جلسه هماهنگی که قبل از دربی با حضور نمایندگان باشگاه برگزار می کنیم مصوبات این جلسه را به آنها اعلام خواهیم کرد. تمام هدف ما این است که هیچ تنشی از زمین به سکوها انتقال پیدا نکند و حرکات بازیکنان باعث به وجود آمدن اتفاقات ناگوار روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشود.

حمیسی در پایان درباره اعتراض شدید هواداران و بازیکنان ملوان به شادی بعد از گل پرسپولیسی ها که معتقدند باعث تحریک تیم حریف می شود گفت: من معتقدم به تنش کشیده شدن بازی دیروز ملوان و پرسپولیس دلایل دیگری داشت که درباره آن هم باید مسئولان برگزاری بازی توضیح دهند. شادی بعد از گل بازیکنان اگر دارای حرکات غیراخلاقی نباشد از نظر ما مشکلی ندارد و بر عهده خود باشگاه و بازیکن است. با این حال به نظرم اگر چنین حرکتی توهین تلقی میشود باشگاه ها باید خودشان طوری مدیریت کنند که چنین اتفاقاتی در ورزشگاه ها تکرار نشود.